Sort:  

chiny strzelają sobie w stopę, bańka prawdopodobnie jest ale w perspektywie kilku najbliższych lat to będzie mała banieczka której nawet nie będziemy pamiętać pozdr. :)

Będziemy pamiętać, bo na jej podstawie będziemy próbować przewidzieć spadki przy następnej bańce oraz nauczymy się, ze Janusze inwestowania czerpią wiedzę na temat krypto z mediów głównego nurtu, a to jest ważna lekcja.

Zwolnili pociąg żeby do niego wskoczyć.

Fajny materiał, jak zwykle! Też zrobiłem podobne zakupy liska na spadku, niestety przegapiłem najniższą cenę ale też jestem zadowolony z zakupu :) Manipulacja w main streem media jest masakryczna, wszystkie fakty potwierdzają atak na krypto, no ale w długim terminie ten rynek musi się rozwinąć!

"G.Soros bardzo sympatyczny, przemiły starszy pan." :D

A Agustína Carstensa, szefa Banku Rozrachunków Międzynarodowych jeszcze bardziej sympatyczny i jaki milusi, tylko przytulić, wystarczyć zobaczyć jego osobę na zdjęciu.

Filip kiedy otwierasz ta zamknieta grupę zeby mozna bylo sie tam załapać. Podobno byl min tam sygnal o zakupie liska po niższej cenie, więc ja skorzystam z wejścia ;)

Prace są na ukończeniu. O wszystkim powiem na jednym z filmów jak tylko zostanie otwarta

a ile to mniej wiecej bedzie kosztować ??

proste, grubasy chciały tanio kupić waluty a przy okazji odbyło się strzyżenie owiec... super film, czekam na kolejną część!

Ciekawe podsumowanie wszystkich czynników FUDu, siedzę w krypto, tak głębiej, trochę ponad pół roku i w sumie pierwszy raz doświadczyłem na własnej skórze takich spadków, jednak wierzę w technologię i patrząc na historyczne wykresy jestem spokojny, tylko dokupiłem. Jak dla mnie to zaplanowana akcja mająca na celu obniżenie ceny dla grubasów z Wall Street i banksterów, którzy się jeszcze nie załapali. Oni wiedzą co się święci. Dzięki za materiał. Pozdrawiam!

Tak się zastanawiam, czy za 20, 50 lat taki materiał nie będzie cytowany w rożnych pracach historyków ekonomicznych jak to narodziły się kryptowaluty w rozdziałach "bańki i banieczki czyli dlaczego cena spadała"

SIema :) moim zdaniem chodzi o to ze chca pozanizac ceny.. do tego banki widza ze ludzie uciekaja z pieniazkami na krypto wiec dochodow nie maja... a nie moga tak obracac kasa i duzo mniej zarabiaja.

dużo, skondensowanej informacji, super!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65051.86
ETH 3163.86
USDT 1.00
SBD 2.54