Sort:  

Dla mnie materiały które robisz są super, oby tak dalej fajnie posłuchać opinii innych. Tym bardziej że widać ze masz wiedzę i lubisz to co robisz.

To prawda co mi przysłał na mail Bitbay, że będziesz prowadził szkolenie, jeśli prawda to gratuluję. Wiedzieli kogo wybrać.

dziękuję :)
Będą 2 wersje. Darmowa w postaci maili oraz płatna w postaci 11 lekcji video.

To co już nie będziesz robił darmowych filmów jak do tej pory. Kto Tobie ma za to płacic Bitbay czy słuchacze. Jak słuchacze żebyś nie był zaraz obsmarowany wiesz jak jest. BitBay powinien Tobie zapłacić oni tak naprawdę skorzystają z tego jak ludzie będą u nich grali na giełdzie. Żebyś nie brał tego do siebie to tylko takie moje luźne przemyślenia. Wiesz że robisz dobrą robotę, dlatego masz tylu fanów.

Filmy na yt dalej będą darmowe, kurs jest płatny. Będzie też darmowa wersja kursu składająca się z kilku maili
www.instytutkryptografii.pl/filip tu można się zapisywać
O opinie innych nigdy jakoś nie dbałem, robię swoje i uważam, że stworzyłem dobry produkt dzięki któremu widz zaoszczędzi kilka ładnych miesięcy cięzkiej pracy.
To czy ktoś woli uczyć się na własną rękę kilka mięsięcy czy zapłacić i dostać uporządkowaną wiedzę na tacy zależy od poszczególnych ludzi.

Masz racje o opinię ludzi nie ma co się przejmować, zgadza się zrobiłeś dobrą robotę, trzymaj tak dalej. Ja już się zapisałem jak tylko dostałem mail od Bitbay. Trzymaj się i powodzenia.

Ja postanowiłem pojsc prostsza sciezka. Kurs juz ogladam, a to moj pierwszy komentarz na steemit ;)

Wszystko fajnie sam nawet planowałem wykupić teraz u ciebie szkolenie w lutym i tym samy dostać się do grupy na FB gdzie mógłbym wymienić się poglądami o danej krypto, ale kasowanie za bycie członkiem grupy 300zl/mies to juz przegięcie, Daniel J. chyba za bardzo chytry się zrobił na kase, nie szukam dróg na skróty sam dużo czytam i robię research, wolę 300zl mies. zainwestować w krypto, a szkolenie pewnie i tak wykupię dobra robota Phil!

Dzięki za kolejny bardzo dobry film.

Pozdrawiam

Cześć, mam pytanie, według ciebie w jaką kryptowalutę jest najlepiej zainwestować na dzień dzisiejszy, tak aby zysk był jak największy? Myślałem o IOTAcie, ale nie jestem pewien, czy jest to dobry wybór.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58802.33
ETH 3158.99
USDT 1.00
SBD 2.42