Tether - Czy grozi nam upadek rynku o 80%?

in #polish7 years ago

Tether - Czy grozi nam upadek rynku o 80%?

Zrobiłem "mały" research o tether
Mam nadzieje, że wyjaśniłem w nim co nam grozi
pozdrawiam

Sort:  

Jak zawsze dobra robota.Polecam wszystkim inwestorom Książkę "W transie inwestowania" Marka Douglasa.Po tej lekturze ostygłem przy chaotycznym inwestowaniu.Oglądając twoje filmy @philk nabrałem dużo rozsądku . Jeszcze raz kawał dobrej roboty.Po wielkich spadkach szykuje nam się" Wyprzedaż po pożarze"

ja juz ogladam i sie ucze od 3 miechow :) lecz wciaz rynek zaskakuje :) byla duza pompka na bitcoina i szedl w gore teraz leci na leb ciekawe kiedy bedzie punkt stopu i ruszy do gory... moze sie okaze ze inna waluta go wyprzedzi... ciekawie sie robi :)

To prawda robi się bardzo ciekawie.Może Monero,chociaż ja stawiam na Enigmę. up dla ciebie

ciezko powiedziec watpie zeby monero :) Enigma slyszalem cos o niej ale nie wglebialem sie w nia jeszcze :P duzo jest kryptowalut.

Zaraz biore się za oglądanie.

Jak zwykle merytorycznie, pełen profesjonalizm, niesamowita wiedza. Zawsze wyczekuje Twoich analiz na yt. Pozdrawiam

Ja tak samo.Pełen profesionalizm.Umie szybko znaleść i przenieść wiedzę dla wszystkich zainterseowanych.

Dokładnie!

Jak sądzisz, kupować teraz krypto na spadku czy może jeszcze czekać aż spadnie? 2.jpg

Ja nie umiem przewidywać takich rzeczy. Ceny są już bardzo nisko ale z drugiej strony to nie znaczy, że nie możemy iść niżej. Styczeń to był wysyp FUD. Robiono to z jakiegoś powodu. Ktoś moim zdaniem chce wejść bardzo nisko

Właśnie najgorsze jest to, że ciężko jest cokolwiek przewidzieć. Już 2 tygodnie temu wydawało mi się, że są dobre ceny i kupiłem kilka altów. Okazuje się, że teraz są dużo niżej. Zaraz chciałoby się porobić zakupy, ale ciągle patrząc na to co się dzieje ostatnio, człowiek się waha :D

hmm moze z wallstreet... banki tez mysla o inwestowaniu.. rzady nie spomne :) mowia ze nie chca waluty potem to idzie w dol a pocichaczu skupuja ogromne ilosci :P

Twarda analiza i świetny materiał. Ten projekt jest mocno niepewny, ale na shorta przy tradingu można go używać. Korzystajmy z tego dobrodziejstwa puki jest, byleby go nie mieć na portfelu jak projekt upadnie.

Z przyjemnością od jakiegoś czasu śledzę Pana kanał na YouTube. Bardzo ciekawie podane informacje, podobał mi się dwuczęściowy materiał " 22 najczęstsze błędy popełniane przez inwestorów " dzieli się tam Pan bardzo interesującą wiedzą. Liczę na kolejne ciekawe materiały. Pozdrawiam

Świetny materiał ! Podziwiam za profesjonalizm. Chyba nie wyobrażasz sobie jaki musisz mieć potężny wpływ na początkujących inwestorów. Pozdrawiam !

Dziękuję, po prostu dużo mam wolnego czasu to i czytam o krypto :)

Ja trzymam się z daleka od Tether i Bitfinex. Kiedyś sprawdzałem jak rynek reaguje, gdy Tether wypuszcza "nową dużą emisję" USDT i zawsze kilka dni później była pompka. Przypadek? ;)

Jak zawsze dobry materiał.
No i mamy spadek BTC tak jak mówiłeś do 8000usd.
Mamy teraz 8937usd. Prorok? Raczej duża wiedza i znajomość tego rynku.
Pozdrawiam, czekam na następne materiały.

A ja obawiam się, że cena może spaść nawet do 2000$/BTC wystarczy kilka fajnych newsów typu: "lightning network dopiero za kilka lat" albo niekorzystny dla tethera audyt. Już ludzie od futuresów wiedzą jak to zrobić.

jest taka szansa, mniejszym rynkiem łatwiej sterować

Jak zwykle jestem pełen podziwu Twojego profesjonalizmu. Miesiące temu chciałem wejść w krypto ale bałem się swojej niewiedzy, teraz z każdym Twoim filmem punktuje sobie to co najważniejsze i staram się doskonalić by wejść w rynek krypto. Szacunek!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.96
ETH 2649.39
USDT 1.00
SBD 2.58