Sort:  

Dziękuję za zrobienie mi sieczki z mózgu, niby człowiek zdaje sobie sprawę i mniej więcej wie o co chodzi (banksterka itp.), a tu BOOM obuchem w czaszkę... jeszcze raz dziękuję za kubeł zimnej wody.

Muszę przyzanć, że pomimo iż słucham (na oglądanie nie mam czasu) Youtube około 1-2h dziennie, jesteś jedynym youtuberem na którego filmy czekam zawsze z niecierpliwością.

Już się nie mogłem doczekać

dobrze że trafiłem na Twój profil, mam podobne poglądy na większość spraw które omawiasz w tym filmie

Witaj Phil
Z dużą niecierpliwością zawsze oczekuję twoich filmów.
Od zeszłego roku regularnie oglądam twoje filmy na youtube.
Jesteś jedną z osób które usystematyzowały moją wiedzę odnośnie kryptowalut i nie ukrywam że dzięki twoim filmom zarobiłem trochę grosza na kryptowalutach.
Przepraszam za mój długi post ale jestem nowym na tej platformie i musiałem się wygadać ;)
Pozdrawiam
Maciej

Dobry film, jak zwykle.

obejrzałem cały, świetny film, źle się na świecie dzieje

aż mnie ciary przeszły na końcu

Świetny film. Jeden z najlepszych jakie oglądałem na ten temat. Krótko i zwięźle. Dzięki!

Brawo Phil ! Swietny film !
Normalnie to takie tematy sie koleszcze przewija po 4rtym piwie a Ty jako nieliczny masz odwage to publicznie i glosno glosic!
Martwie sie troche zeby jakis seryjy jegomosc z WSI Cie nie odwiedzil bo to co mowisz musi bolec niejednego garniturowego pasibrzucha...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59190.54
ETH 2521.17
USDT 1.00
SBD 2.53