Sort:  

Biorąc pod uwagę że już dawno zaczęli kombinować zamrażaniem kont. Wystarczy poczytać Independenttrader.pl Jest tam masa znakomitych inwestorów,blogerów którzy przewidzieli dawno już krach.W Polsce od dawna wprowadzają procedury Bal-in. Bank Etruria, Cassa di Risparmio di Ferrara, Banca delle Marche i CariChieti skorzystały z dyrektywy bail-in i ratowały się pieniędzmi klientów, którzy zostali z niczym.
Ludzie tracąc swoje depozyty uciekali się do najgorszego...Kolejna sprawa to przypomniała mi się jedna osoba z Facebooka która od dwóch lat nie ustanie ostrzega i co ciekawe wszystko idzie tak jak opisuje. Ostatni post --->UE przygotowuje banki na kryzys!
Pierwsze wzmianki dawałem na przełomie września i października tamtego roku, teraz wciąż nikt głośno nie mówi o zbliżającym się kryzysie finansowym, który ma być potężniejszy niż te w 2004 i 2008 roku.) Moim zdaniem coś na pewno piszczy skoro Inwestorzy uciekają z giełd masowo. Oby tylko Europa nie zapłonęła bo to dopiero będzie początek zapłonu. Mnie tylko zawsze zastanawiało jak garstka ludzi może trzymać rydzach 36 milionowe społeczeństwo i to wszędzie tak jest.

Ciężkie czasy sie zbliżają

tak wiem tez nie ufam bankom ale przekonalo mnie to ze NEM bierze w tym udzial ja wykupilem za 200 euro ciebie poprosilem bo ogladam twoje filmy i fajnie umiesz przekazac wiedze zwyklemu kowalskiemu dzieki za to

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58167.06
ETH 2592.42
USDT 1.00
SBD 2.44