Krzysztof Ator Woźniak - Rozwój technologii w Polsce i Cenzura Internetu - Rozmowy Konieczne #1

in #polish6 years ago (edited)

Krzysztof Ator Woźniak - Rozwój technologii w Polsce i Cenzura Internetu - Rozmowy Konieczne #1

Sort:  

Co do tych, którzy lubią zagladać do nie swoich portfeli, a nawet mają pretensję co do tego co robisz - pamiętaj, to margines. Czysta zawiść. Ucieleśnienie najgorszej cechy ludzkiej. Ja nie mam, to dlaczego tamten ********* ma.

Oby tego typu komentarze nie zaburzyły percepcji tego kim w większości są Twoi odbiorcy.

Fajnie że postanowiłeś stworzyć taką serię :)

Dwoje myślących ludzi, warto was posłuchać. Oby takich materiałów więcej było. Pozdrawiam.

@wideoprezentacje żeby porównywać przychody ze Steemit do YouTube, to musiałbyś porównać przychody z "łapek w górę" i upvotów takiej samej liczby użytkowników. Nawet zakładając, że te kilka tysięcy osób przeszło z YT i nie zainwestowała ani złotówki w Steemit. Albo odwrotnie, jakie przychody są z 50 osób na Steemit, a ile dałby Ci YT za 50 łapek w górę.... Teraz na pewno stoimy na wspólnym gruncie i zastanowić się trzeba jak zamienić te dajmy na to 360 000 subskrybentów z YT na choćby 10000 nowych followersów na Steemit. Myślę że przydało by się zacząć od linków do steemit pod każdym filmem na YT i komentarzem, że jeśli będzie nas tam więcej, to być może będę mógł mieć w nosie monetyzację i nie będzie musieli klikać w te reklamy, a co najważniejsze nie będę musiał o tym przypominać w trakcie vloga... Uwolnienie się od bata cenzury, która piętnuje wyłączeniem monetyzacji mogłoby być wspaniałe i dające kupę dzikiej satysfakcji. Pisałem Ci o tym pewnie w zeszłym roku i być może teraz sobie mnie przypominasz. W jednym z filmików nawet mnie anonimowo zrugałeś xD – stare czasy. Dobrze że noisy się udało i że tu jesteś i że widzisz to teraz trochę inaczej.
Powodzenia!
Bot – mecenas Cię obserwuje i kliknie wszędzie tam, gdzie ja nie zdołam.

Przykładem monetyzacji na YT może być PewDiePie.

Tego kanału nie trzeba przedstawiać, oglądam od 2014 roku :)
Ale tak na poważnie. Zostawiam upvote'a w ciemno i oglądam, chłopaki.

Rewelacja program. Tyle tylko że płakać sie chce jakie jest Polskie społeczeństwo. Phil warto by przekonać MAXTV do wejscia na steem

Fajny pomysł na te wywiady, będzie dobra seria. Koniecznie musisz ją kontynuować.

Dobry wywiad, pozdrawiamy :)

Rozmowy konieczne to super pomysł i zapraszanie gości takich, jak Ator wnosi dużo wartości, bo ten człowiek szczerze przedstawia swój punkt widzenia i jego ocena obecnej sytuacji jest trafna. Czekam na kolejne rozmowy !

No ja tez ogladam. Moze nie do konca ze wszystkim sie zgadzam, ale prawie zawsze lapka w gore. A na steemit to ta ten zielony haczyk w gore hehe. Sorki jestem nowym uzytkownikiem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60172.85
ETH 2384.21
USDT 1.00
SBD 2.57