Kryptowaluty na 2018 z potencjałem wzrostu 1000%

in #polish7 years ago

Kryptowaluty na 2018 z potencjałem wzrostu 1000%

W tym odcinku kryptowaluty ze small oraz micro capa oraz jako bonus dosyć ciekawe ICO.


Sort:  

Phil, jestem fanem :) będę się przyglądał tym coinom z filmiku i może dla zabawy w niektóre zainwestuję Dzięki

Jest w czym wybierać? Dzięki za Tip...

Chyle czola! Mega wiedza!
Wszystkie 3 czesci obejrzalem kilka razy z notatnikiem. Dzieki Tobie bardziej rozumiem altcoiny i przynajmniej podstawe co one maja wniesc lub rozwiazac. Bardzo rzetelny material.
Ciesze sie ze sam sie nakreciles tym reaserchem bo jak wczesniej wspominales glowna uwage skupiales na pierwszej 50tce.
Pozdrawiam goraco!

@philk jesteś legendą.
Cała Polska społeczność krypto-inwestorów Cię zna i ogląda.
Cieszę się, że Twój kanał zyskuje na popularności.

Kolejny dobry film, oby takich jak najwięcej. Możesz podrzucić link do tego ICO Metronome.

jest na yt w opisie

Po "namowie" kupiłem trochę Snovio ;) QSP mam już od dawna a kilka dni temu kupiłem też Po.et :) mogłem też kupić Eidoo, ale zanim zdążyłem przetransferować środki (ETH 2 godziny wychodziło mi z BitBay), to cena mi uciekła ;)

Będę polował na ICO Metronome, ale nie do końca rozumiem jak będzie wyglądać ta aukcja, cena może osiągnąć maksymalnie 2ETH i obawiam się, że braknie mi budżetu na chociaż jeden token, mógłbyś rozjaśnić sytuację?

Nie sadzisz, ze system notaryzacji, z którym mamy do czynienia w NEM mógłby zastąpić to co planuje zrobić Po.et?

mysle, że po.et ma dużą szanse na sukces

Wiesz może czy są dostępne gdzieś portfele dla crypto z micro capa np. dla Snovio, Enigma (oprócz portfeli fizycznych)? Szukałem dedykowanych dla danej waluty i nie mogłem znaleźć. Czy można trzymać Enigme na portfelu ETH ?

wedlug mnie mozesz trzymac Enigme na My Ether wallet, tu mozesz znalezc instrukcje do portferli sporej ilosci walut https://getcrypto.info/enigma/

Snovio na pewno możesz trzymać na portfelu Eidoo ;)

są to erc20...

Phil, dziękuję za wprowadzenie mnie w świat kryptowalut i w steemit. Dzięki twojemu filmikowi na yt o steemit wreszcie znalazłem platformę na której mogę dzielić się swoją pasją! Może kiedyś, w dalekiej przyszłości uda mi się zastąpić dotychczasową pracę właśnie pasją - wtedy niewątpliwie będę najszczęśliwszym człowiekiem za Ziemi. Przepraszam, że komentarz nie dotyczy kryptowalut, ale chciałem po prostu podziękować za całą Twoją pracę. Pozdrawiam i tak trzymaj!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58990.94
ETH 2670.56
USDT 1.00
SBD 2.44