Sort:  
  1. Aktualna cena bitcoina jest w dużej mierze spowodowana dodrukiem tetherów. Mimo tego cena na poziomie 10 tys. $ bardzo możliwa (lub 13 tys. $ wg ciągu Fibonacciego), zwłaszcza że btc przebija się już do mainstreamu.
  2. Do nowych - wciąż mamy hossę na rynku - nie będzie to trwało w nieskończoność, uwaga z inwestowaniem (zwłaszcza w alty). Ogólnie pojawiło się teraz dużo kapitału na rynku, co wykorzystują deweloperzy wypuszczając newsy - można się załapać na pompę, ale nie wsiadajcie gdy cena już znacząco wzrośnie (jak na lisku). Ogólnie radzę obracać małymi kwotami na początku. Jak ktoś nie chce się bawić - BTC.
  3. Polecam zainteresować się analizą techniczną - znacząco pomaga w inwestowaniu.
  4. Podobno David Sønstebo (IOTA) niedawno pisał, chyba na slacku, że w tym roku ujawnili dopiero 10% newsów.
  5. SDK na lisku później niż zapowiadano - raczej nie w tym roku, rebranding też. Co ciekawe Lisk poszukuje do zespołu back end i front end deweloperów oraz grafika. Dopóki nie dostaniemy SDK - cena jest mocno przeszacowana. Co nie znaczy że nie będzie rosła.

Super krótkie info i super dużo informacji. Dzięki, szczególnie za LSK bo potwierdziło moje obawy na najbliższy czas. Ja sprzedałem na Gorce i na razie nie kupuję

Filip zacznę od tego że twoja wiedza jest ogromna oraz prace włożoną w filmy są duże. Ja kupiłem Liska w cenie 2 dol, Ioate 0,37 dol, Neo 26 dol, Omise Go 6 dol. plus kilka moich celów dodatku zachowałem się tak że przed forkami kupiłem BTC i przed samym Forkiem kupowałem za to alty dzięki twojej pomocy nie straciłem przede wszystkim a teraz wychodzę na swoje _ Chciałbym powiedzieć że Twoja wiedza jest dla mnie dużą pomocą i oby tak dalej

Bardzo się cieszę :)

Wielkie dzięki za te filmy. Na pewno czołówka na polskim yt jeśli chodzi o kryptowaluty, z czystym sumieniem można upvote`ować :)

Zgadzam się z Tobą, że bitcoin szybko wystrzeli do 10k.
Moim zdaniem stanie się to jeszcze przed nowym rokiem.

Dobry odcinek, czekam na następne.

Dzięki. Film jak zawsze bardzo, bardzo profesjonalny i bardzo, bardzo potrzebny. Mam pytanie czy IOTA ma już jakiś sensowny portfel?

Wie ktoś może z jakiego powodu cena NEO wybiła tak do góry ?

Powodów jest kilka. Po pierwsze na bodajże 20go został zapowiedziany jakiś gruby news

Chodzą głosy, że w Chinach ICO mają być dozwolone jedynie na NEO (możliwe, że to ten news w sumie).

Mają też niedługo dodać NEO na Polonexie, a 20go wychodzi whitepaper platformy NEX.

Dodatkowo jeszcze to: https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7duaof/neo_announces_a_developer_competition_with/

Zapomniałbym: są też pogłoski, że Bithumb doda NEO (największa giełda w Korei) + te dwie plotki (tylko plotki, żeby nie było ;):

  • China will ban Bitcoin Mining but allow NEO mining and BCC BCH mining
  • China will convince Korean Developers to Drop ETH and move to NEO (60% of ETH ICO is in Korea As of Today)

Sporo się tego nagromadziło, co w połączeniu z tym, że NEO było dość undervalued dało ten szalony wzrost.

Pytanie, jeżeli Bitfinex jest główną giełdą na IOTA, to czy dalej uważasz, że to dobra inwestycja?
Gdzie trzymasz IOTA, zakładając, że Bitfinex padnie?

Ja rœwnież chciałem podziękować za filmy. Na Streemit równoeż trafiłem dzięki Twoim filmom na youtube. Chciałbym zachęcić wszystkich Polaków do obserwowania mojego profilu który z czasem uzupełnie. Będå treningi, podróże I sporo humoru. Pozdrawiam !

Filip na początku chciałem ci podziękować za dzielenie się wiedzą i
doświadczeniami twoje filmy są bardzo konkretne i merytoryczne
i głownie dzięki Tobie zainteresowałem się na poważnie krypto walutami Chciałbym jakoś zacząć ale zastanawiam się czy to jest oby dobry moment. Może to naiwne ale patrząc na wykresy bitcoin wygląda na to iż od dłuższego czasu cena nieustannie i mocno wzrasta i w związku z tym czy jest według ciebie szansa ze w najbliższej przyszłości tj. miesiąca lub dwóch nastąpi jakieś załamanie ? gdzie będzie szansa kupić bitcoin znacząco taniej niż w tej chwili?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60157.45
ETH 2345.98
USDT 1.00
SBD 2.47