Binance

in #polish7 years ago

Binance zakończył update.
Dostaję teraz wiele wiadomości, że Binance upadło i serwery dalej nie działają oraz, żę macie problem z logowaniem.
Jeżeli nie możecie się zalogowac z binance.com to spróbujcie
https://us.binance.com
Na przyszłość wszelkie informacje i update można znaleźć na twitterze takich giełd
https://twitter.com/binance_2017

Sort:  

Nawet nie wiedziałem. Z linku podanego przez Philla wszystko działa. Dzieki i pozdrawiam.

Tak wszystko jest ok.

Nom CEO coś tam wspominał na twitterze ze mieli atak DDoS więc te us i kr tylko działają.

dzieki za info

Stoicki spokój😀 👍 Pozdro!

unique-heart-attack-meme-heart-meme-heart-attack-meme.jpg

Dzieki wielkie. Z podanego linku jest ok.

Wszystko po staremu. Ilości się zgadzają ;)
Wczoraj jedynie raz próbowałem się zalogować (z normalnego linka) i po tym jak mi się nie udało odpuściłem temat. Nie jestem długo w tym temacie, ale już zdążyłem się nauczyć, że nie można działać pod wpływem emocji. Nie wyprzedawałem się ze stratą, nie zamierzam tego robić w przyszłości. Jedziemy dalej z tematem ;) powodzenia wszystkim życzę :)

czyli zmienili adres stronki czy tylko chwilowo?

Mieli atak DDoS a przez podany link wchodzisz na serwery przeznaczone dla USA

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59466.22
ETH 2616.54
USDT 1.00
SBD 2.44