1000 Śledzi

in #polish7 years ago

Już 1000 śledzi ten kanał!

Chciałem z tej okazji wszystkim podziękować.

Od samego początku staram się promować steemit na moim kanale na youtube i z okazji 1000 śledzi chciałem też zapytać czy jest tu jakiś ekspert od steemit z którym mógłbym przeprowadzić wywiad dotyczący tej platformy.

sledz.jpg

Sort:  

no mam już konto 3 dni, jestem ekspertką, że ho ho :D

Gratulacje! Promowanie Steemit przynosi efekty. Ja tu trafiłem przez jeden z Twoich filmów i podejrzewam, że jest takich osób trochę. :)

Ekspertem nie jestem ale gratuluję 1000 śledzi! I życzę powodzenia w szukaniu eksperta. Chętnie posłucham takiego wywiadu :) Pozdrawiam.

Ach te czasy śledzika na naszej klasie. Co ciekawe strona nadal istnieje i można się na nią zalogować przez facebooka. :D Co za czasy

Powodzenia sugeruje skontaktować się z @jestemkioskiem na platformie discord zaproszenie https://discord.gg/2Hdqcw

Byłem niedawno na spotkaniu w Krakowie, gdzie Krzysztof Szumny @noisy przeprowadzał prezentację o steemit. Głęboko zaangażowany w projekt i jego promocję. Polecam tego pana! :)

Wejdź na czat tam prędzej znajdziesz kogo trzeba.

Myślę że carioner by się mógł coś bardziej wypowiedzieć w tym temacie On przynajmniej szczery człowiek i jest chyba w Top jeśli chodzi o polską scenę steemit i D.Tube ;) pozdrawiam z IK

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65749.81
ETH 2665.39
USDT 1.00
SBD 2.86