Cześć Steemianie!

in #polish7 years ago (edited)

Wprowadzenie


2.jpg

Nazywam się ... No tak, oczywiście mam imię, ale teraz wszyscy nazywają mnie "kochanie, chrząszcu, bobashu, skarbie, duży chłopcze, wielki bohaterze, kochany malutki, moje kochane maleństwo" i tak dalej. Przyszedłem na świat kilka dni temu, ale niektórzy z was już czytali o mnie na Steemicie (@Petecko, pisał o mnie dla czeskiej społeczności). Teraz chcę się sam przedstawić.

Jestem właściwym facetem, przyszłym Steemianem, ale nie wiem, co będę robić w przyszłości. Przede mną całe życie. Mogę być prawnikiem, sędzią, policjantem, strażą pożarną, specjalistą IT, przedsiębiorcą, biznesmenem, kierowcą ciągnika nauczycielem, praktycznie wszystkim. Do tej pory jestem słodkim dzieckiem i po prostu uszczęśliwiam moich rodziców.

Przyszłość


5.jpg

Moja przyszłość jest zapisana w gwiazdach. Mój dumny ojciec to @Petecko. Prawdopodobnie dla mnie przygotował mnóstwo zabawy i ma wiele planów ze mną. Gdyby tylko on sam o tym decydował, zapewne miałbym tylko wspaniałą przyszłość bez trudnych momentów. Z pewnością chce dla mnie wspaniałą przyszłość. Może wie, co powinienem robić w przyszłości. Ale wiem, że nie będzie mnie ograniczał i nie będzie przeszkadzać mi w realizacji własnych planów i marzeń.

Ale jeśli chcesz wiedzieć, za kogo uważa mnie mój tata, spójrz na moją czapkę.

1.jpg

Mój tata jest naprawdę dumny ze mnie, więc na pewno napisze o mnie.
Dziękuję za wszelkie powitanie, a nawet wasze głosy.
Wielki bohater swojego taty

Steem on!

Sort:  

Gratulacje! Czapeczka w motywach i barwach Steemit - przypadek? Nie sądzę.

I we w wieloryby... przypadek? Nie sądzę :P Witaj maluchu <3

Najmłodszy whale na Steemit. ;)

A może także najpiękniejszy wieloryb. ;)

To mój mały wieloryb. ;)

Bardzo dziękujemy! Przypadek? Tak i nie. Bardzo mi się podobała, więc ją kupiliśmy.
Ponadto, motywy i kolory Steemit nam nie przeszkadzają.

Gratulacje dla Mamy i Taty :) Witaj maluszku, buziaki od cioci Ewy :)

ciocia.jpg
kiedy zdążyłaś buziaczkami Maluszka obsypać?

Haha... fajne :)
Ale to chyba była inna ciocia, ja się rzadko maluję :P

Mamy ciocię, która pozostawia odciski na policzkach.

Bardzo dziękujemy!
Oczywiście, pocałunki dostał, choć teraz od ojca zamiast od cioci.

So cute boy

Thank you. Cute, good, wonderful, nice, yummy, ... ;)

No cześć Maluchu 🙂🙂 witamy Cie na świecie ✌️

Bardzo dziękujemy za powitanie!
Dorze jest na świecie, ale bardziej lubi być u mamy na rękach.

Similar to dad :)

Thank you. Do we know each other?
Everybody says he similar to me.

Gratulacje, a Ty malutki witaj na świecie

Dziękuję za powitanie!
Tata mówi, że świat może kiedyś należeć do mnie.

No gratki dla tatusia, ile pracy swojej trzeba w to włożyć aby powstało takie cudo. Coś na ten temat wiem. Można się spocić.

Dziękuję bardzo! To prawda, ale to była przyjemność.

Przejmie twoje konto? :)

Wymyśliliśmy to inaczej.
Najpierw o nim od czasu do czasu będę pisać.
A potem utworzę mu własne konto. ;)

Wielkie graty! 😀 to już kilku tatusi mamy na steemit. Pozdrowienia dla całej rodzinki.

Bardzo dziękujemy!
Tak, jestem teraz prawdziwym ojcem. A syn jest zdrowy i szybko rośnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60252.67
ETH 2426.43
USDT 1.00
SBD 2.44