You are viewing a single comment's thread from:

RE: Żołnierze „Wyklęci” – polityka historyczna i oszustwo dumy

in #polish6 years ago (edited)

Rzeczywiście, musiałem wstać lewą nogą, że zacząłem w ten sposób. Nie uważam, żeby wyklęci byli idiotami. Wręcz przeciwnie - byli sprytni bo nie dali się nabrać na zapewnienia komunistów że pozwolą im żyć w spokoju po złożeniu broni. Wizja trzeciej wojny światowej podtrzymywała ich przy życiu. Nigdzie też nie napisałem, że część wyklętych była wspierana przez społeczenstwo. Łupaszko przecież nie rozstawał się ze swoją brygadą. Podałem ten przykład jako potwierdzenie, że w oczach części społeczestwa byli bohaterami których chętnie gościli, ryzykując przy tym własne życie. Wiadomo, że społeczenstwo było podzielone i nie wszyscy chcieli ich przyjąć ze względu na konsekwencje .

Sort:  

Spoko, rozumiem, że jak ktoś jest w jakikolwiek sposób emocjonalnie związany z tematem, to ciężko czasem znieść krytykę lub fakty, które nie do końca nam się podobają. Dlatego osobiście, często wolę odczekać, wrócić za jakiś czas do tekstu, żeby nie pojechać ad personam.

Na steemit ograniczenia bandwidth w tym trochę pomagają, bo w pierwszej wersji mojej odpowiedzi, też trochę mnie poniosło...Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65527.96
ETH 3466.32
USDT 1.00
SBD 2.52