Witam steemit

in #polish6 years ago

Witam wszytkich uzytkownikow steemit ! mowcie mi Peancy . jestem 23 letnia polka . Bardzo zainteresował mnie portal steemit . Cieszę się ze mam możliwość podzielenia się z wami swoimi przeżyciami , pomysłami , opiniami , wiedza oraz zainteresowaniami . Interesuje się sportem szczególnie skokami narciarskimi oraz piłka nożna , uwielbiam czytać książki o każdej tematyce , jedna z moich ulubionych porcji informacji po które sięgam przy porannej kawie to ciekawostki technologiczne . Cieszę się ze powstał taki portal jak steemit . Czy ktoś bardziej doświadczony mógłby pomoc rozwinąć się w tym miejscu ? Dołączyłam do steemit już jakiś czas temu ale teraz wprowadzam ten portal do swojego życia . Pozdrawiam wszystkich Peancy .

Sort:  

Cześć peancy. Czekamy na twoje ciekawe wpisy. Napisz jakiej pomocy w rozwoju potrzebujesz?

Hej. Ogólnie jak zacząć tu swój rozwój . Narazie dodaje posty i pisze o tym co mnie interesują , ale czy to wystarczy ?

Jeśli przywiodła cie tu chęć pisania i dzielenia się swoimi przemyśleniami to wystarczy pisać, pisać, pisać a z czasem zbierze sie wokół twoich wpisów mała społeczność.
Jeśli traktujesz steemit jako źródło dochodu to nie wystarczy tylko pisać, należy pisać dobre treści które ktoś będzie chciał nagrodzić.
Jest też ciemna strona steemita czyli boty upvotujące i kupowanie u nich upvotoów.

Cześć @peancy!
Bardzo miło mi powitać Cię na steemicie.
Zobaczyłem Twoje poprzednie artykuły, bardzo mi sie spodobały, liczę na więcej. Resteemuję post, pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

Witaj na Steemit! Powodzenia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54260.16
ETH 2859.91
USDT 1.00
SBD 2.01