Siemka steemit!

in #polish6 years ago (edited)

Siemka, jestem Paweł, pochodzę z Warszawy, mieszkam tu. Interesuję się AirSoft'em, fotografią, muzyką, pisaniem blogów, postów itp. Kocham polską muzykę i polskie jedzenie (JEDZENIE ŻYCIEM! :D) Mimo wszystko jestem bardzo aktywną osobą, mam dużo energii do działania. Mam również wiele pomysłów na siebie, w sumie za dużo bo sam już nie wiem co wybrać. Moimi hobby są między innymi gotowanie, AirSoftGun, granie w gry czy oglądanie telewizji i spaanie. Zawsze staram się być uśmiechnięty i próbuję zarażać tym inne osoby. Czekajcie na więcej postów, "lajkujcie" i pamiętajcie, bądzcie szczęśliwi. Pozdrowienia! DSC_0015.JPG

Sort:  

Witaj Paweł. Miło że postanowiłeś do nas dołączyć.

Mi również :)

Miło że do nas dołączyłeś czekamy na dobry autorski blog:)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66216.02
ETH 3547.44
USDT 1.00
SBD 3.01