Dżem- Uśmiech śmierci cover by Pavson

in #polish7 years ago (edited)

Wrzucam filmik z jednej z prób mojego coveru Uśmiech Śmierci grupy Dżem.

Zagrany na akustyku Ed Sheerana i filmowany telefonem ;)

Proszę dajcie znać, czy chcecie żebym nagrał pełną wersję tego kawałka.

Pozdrawiam i życzę pomyślności!

Sort:  

Spróbuj kiedyś na d.tube wrzucić - może więcej STEEMów dostaniesz ;)

Ew. spróbuj dla Steemowiczów zrobić specjalną wersję - wybiorą piosenkę, przygotujesz się i jazda :D (o ile ci się chce) - masz upvote ode mnie

Dzięki, wezmę to pod uwagę. Pozdrawiam

Tylko bez obrażania się, nie tłum tak gitary graj na otwartych strunach, bez tłumienia, nie grasz na przesterze. Spróbuj być sobą nie naśladuj Ryśka. Wybrałeś trudny kawałek. Głosu nie masz głupiego, tylko nie wychodzi Tobie wyciąganie ostatniego słowa w zwrotce "mnie,e,e,e. Nie ładnie i nie równo brzmi.

Dzięki za cenne tipy, na pewno z nich skorzystam!

To czekam na następny film, a może masz jakiś swój kawałek, może dodaj jakąś perkusje. Pokombinuj coś może być ciekawe.

Hmm do swoich kawalkow glowy nie mam, ale swoja muzyke czasem skladam. Podrzuce niebawem cos, mam nadzieje ze sie spodoba.
pozdrawiam

Ok. będę czekał powodzenia w tworzeniu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61083.24
ETH 2670.20
USDT 1.00
SBD 2.61