Wiosna

in #polish6 years ago

Hej


Nadeszła wiosna a wraz z nią ja.

W chłodzie ciągnącym od ziemi.

Wśród promieni zachodzącego słońca.

Nad jeziorami mazur.

Zamarzniętych fal na wodzie.

Pod czerwonym niebem.

Nad błękitną taflą.

Patrząc na zabierające dech w piersiach widoki.

Czasami nie trzeba jechać na koniec świata.

Wystarczy początek.

Co tam u mnie?


Ciężko mi powiedzieć po staremu. Wiele się zmieniło. Skupiam się bardziej na blogu. Może zauważyliście, że regularnie w czwartek pojawia się wpis o różnych kryptowalutach. Seria z blockchain już kończy się. Zostało wystawić serwery i testować.

Mam pomysły na nowe serie, praktyczne poradniki solidity. Tworzenie swoich tokenów, warunkowego uwalniania pieniędzy, prostych kontraktów a z czasem poważniejszych aplikacji.

Myślę też przekazywać swoją wiedzę. Robić jakieś webinary lub szkolenia. To muszę dokładnie przemyśleć. Chciałbym dawać bardzo praktyczną wiedzę, nawet ktoś kto nie jest specjalistą z tej dziedziny skorzysta. Najpierw przygotuję artykuły. Zobaczę jak się przyjmą i wtedy będę realizował swoje plany dalej.

Dalej...


... róbcie swoje. Nie poddawajcie się. Mi mówiono, że nie będę pracował zdalnie. Już robię to w sumie dwa lata. Nie będę miał firmy. Chyba mi się udało i mam. Nie będę miał czytelników i blog jest bez sensu. Jednak w tym miesiącu weszło Was prawie 2000 z czego 25% to powracający czytelnicy. Dalej róbcie swoje. Efekty nie przychodzą w minutę czy godzinę. Nawet nie w dni czy tygodnie. Potrzeba całych miesięcy ciężkiej pracy. Dużo wysiłku i co najważniejsze - bądźcie uparci jak osły. Zapierajcie się nogami i ciągnijcie w górę. W górę, żeby było lepiej.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60343.62
ETH 2490.29
USDT 1.00
SBD 2.53