Niecodziennik 2 – pasja i muzyka

in #polish6 years ago

Wspaniałe połączenie - muzyka i determinacja, czyli jak powstaje pasja.

IMG_20170817_163804.jpg

Wcześniej o konikach, odwadze, pewności siebie i zaangażowaniu (link). Teraz pasja, bycie upartym i dążenie do celu. Ta seria ma za zadanie pokazać jedną rzecz - możliwości.

Co jest w życiu ważne? Każdy z nas ma swoje pasje i miłości. Ja w moim życiu mam osobę, której upór powinien być przykładem. Wiele się od niego nauczyłem. Stworzył we mnie odwagę do próbowania nowych rzeczy. Wyjścia ze strefy komfortu. Walczyć o marzenia nie jest łatwo kiedy wszyscy wokół Cię blokują oprócz niego. On widzi szansę. Teraz opowiem Wam o jego pasji - muzyce. Nie jest łatwo być w czymś dobrym. Wszystko wymaga pracy a ja mogłem obserwować z boku. Widziałem rozetki i zwątpienie, ale też zapał i determinację. Odwaga to nie zawsze wbieganie do płonącego budynku, wygłupienie się przed nauczycielką czy popisy przed rówieśnikami. Dla mnie to podążanie przed siebie. Pomimo hejtu, porażek i niemiłych słów. Stworzenie bariery i robienie ukochanej rzeczy. W tym przypadku muzyki. Czym jest jednak pasja? Dążenie do doskonałości? Chyba nie. Raczej spełnianie siebie. Pokonywanie strachu, przekraczanie barier. W skrócie bycie odważnym. Odważnym do tworzenia. Pracy kreatywnej, szukaniu nowych rozwiązań, testowaniu pomysłów.

Odważ się marzyć. Często widziałem zwątpienie, gdy opowiadałem o planach, marzeniach. Takie: “Człowieku, masz dwadzieścia lat i zero doświadczenia. Pożyj to zobaczysz. To niemożliwe, posłuchaj starszego.” Chyba dobrze, że nie słuchamy. Tworzymy muzykę, programy. Wymagamy tak dużo od świata i siebie. Pokonujemy najpierw siebie. Przełamujemy bariery i podążamy za pasją. Rzucamy się na głęboką wodę. Z plecakiem, w ubraniach i okularach przeciwsłonecznych. Nie toniemy. Plecak jest pełen pustych butelek. Unosimy się. Ubranie zrobiliśmy nieprzemakalne. Okulary? W końcu idziemy w stronę słońca. Trzeba patrzeć tam gdzie inni normalnie się boją. Pasja to podążanie za marzeniami i pokazywanie ich światu. To strach i dyskomfort, ale też odwaga i siła.

Warto się otaczać takimi ludźmi. To swoisty napęd jak słyszysz ile poświęcają, z czym walczą i jak dobrze im idzie. Chociaż często sami wątpią. Przegrywają bitwy, ale wygrywają wojny.

Zapraszam na jego profile: YouTube Instagram Steemit

Sort:  

Ten post został podbity przez użytkownika @mmmmkkkk311 i jego program #perpetuummobile. Z jego inicjatywy zostało przydzielone opiekunom Tag'ów po 10 SBD na wspieranie dobrych treści na platformie #steemit, ja dostałem na wspieranie Tagu #pl-muzyka.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56