You are viewing a single comment's thread from:

RE: DNS OpenNIC - Nowy lepszy internet

in #polish6 years ago

Ustawienie tych adresów DNS w panelu sterowania powoduje minus, że nie można przez przeglądarkę wchodzić na stronę routera.

Sort:  

Powinno działać bez problemów (chyba, że po jakiejś nazwie wbijasz). Spróbuj ogarnąć adres IP i wejść

Znalazłem sposób na rozwiązanie tego problemu – adresy DNS zamiast w panelu sterowania można ustawić właśnie na stronie routera:

U mnie router po wpisaniu jego IP (199.108.13.1 - sam ten adres wymyśliłem na podstawie swojej daty urodzenia) w przeglądarkę zamienia go na nazwę pisaną (homerouter.cpe), być może to było problemem. Ten problem pojawiał się dopiero po wyłączeniu i ponownym włączeniu routera. Na początku byłem zadowolony z opisanej przez Ciebie metody, a potem jak mi wyłączyli na chwilę prąd, skapnąłem się, że nie mogę wejść na stronę routera. Tak samo, aby to naprawić, oprócz ustawień DNS z powrotem na domyślne w panelu sterowania, trzeba było włączyć i wyłączyć router.

Ogólnie router jest ciekawszą opcją do ustawienia tego, ale ma wadę. Często mają dziury, które wykorzystują hakerzy do podmiany DNSów. By przekierować z jednej strony na inną. Dzisiaj chyba atak na banki w ten sposób jest niemożliwy, ale może na maila czy coś się da. (chociaż chyba tylko nieszyfrowanego :D)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64689.90
ETH 3450.92
USDT 1.00
SBD 2.50