PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA. Historia niejadalnego tortu

in #polish6 years ago (edited)

Jedzenie, sen, szycie

Projekt ,, PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA'' łączy w sobie moje 3 pasje - jedzenie, sen, szycie.
Tak właśnie zrodził się w mojej głowie pomysł na ten projekt. Pomyślałam sobie ' chcę mieć poduszkę, którą mogłabym schrupać, która nie pozwoliłaby mi zapomnieć o tym jak bardzo kocham jeść'.

8.jpg

Przed Państwem PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA !

Poduszka - łakomczuszka, pillow - foodie from Patrycja Duda on Vimeo.

Mama Krysia - krawcowa od zadań specjalnych

Moja mama jest krawcową. Od zawsze jak szyła dla mnie przeróżne kreacje.
Uwielbiała to robić, a ja zawsze chodziłam dumna przed koleżankami. Odkąd projektuję wnętrza, mama szyje dla moich klientów firany, zasłony,poduszki, różne dekoracje.
Ostatnio sama stawiam pierwsze kroki w szyciu na maszynie. Poduszki - łakomczuszki szyjemy wspólnie. Wykończenie - czyli wszelkie smakowite posypki i kremy - szyję ręcznie.

p.jpg

Siostra Pola - modelka i moja prawa ręka

Pola jest twarzą Poduszek - łakomczuszek. To ona ciagle mnie dopinguje i wspiera. Tak samo jak ja uwielbia jeść w dużych ilościach, więc projekt z poduszkami od razu ją zainteresował.

10.jpg

Zabawa na stoku

Postanowiłyśmy z Polą, że na nasz wyjazd narciarski weźmiemy poduszkę.
Uznałyśmy, że idealnie wpisze się w mroźny klimat. Dla zmęczonego narciarza taka mięciutka poduszka na szczycie alpejskich gór to najlepsza forma wypoczynku.
PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA zyskała duże zainteresowanie, niektórzy narciarze robili sobie nawet z nią zdjęcia :)

3.jpg

Myślę, że dla samej poduszki wjazd na stok był to dużym przeżyciem.
Cały czas była w centrum uwagi. Dobrze, że miała w sobie mięciutki puch.
Nie przemarzła, a każde lądowanie na śnieg było bezbolesne.

6.jpg

Wybierz swój ulubiony smak!

Pola uwielbia żelki smerfowe Haribo.
Poprosiła mnie o poduszkę o smaku waniliowo - smerfowym.

11.jpg

Pola wczuła się w rolę. W pewnym momencie aż się zmartwiłam, że siostra zje mi tą poduszkę :) Cóż, nie powinno mnie to dziwić, w końcu miałam do czynienia z największym głodomorem :)

9.jpg

Sesja była dla nas niezłą frajdą. Pola szalała w śniegu nie przejmując się mrozem i ciężkimi butami narciarskimi na swoich nogach. Biorąc pod uwagę powyższe, muszę przyznać, że spisała się na medal :)

13.jpg

Czas na małą drzemkę. Taaaak, PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA roztopi każdy lód !

5.jpg

Kolejne torciki już się szyją!

Pieczemy kolejne torty. Każdy kawałek szyjemy na zamówienie.
Zapraszam na moją stronkę https://patrycjaduda.org/

14.jpg

modelka : @crazygirl
tło: San Martino Di Castrozza, Włochy

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85