Cześć!

in #polish6 years ago

Cześć,
jestem Patrizio. Na tym blogu będę poruszał tematy związane z II wojną światową. Nie mam wykształcenia historycznego, jest to po prostu moja pasja. Niegdyś prowadziłem już coś podobnego na portalu wykop.pl pod tagiem #zbrodniarzewojny na którym to opisywałem sylwetki niemieckich zbrodniarzy wojennych. Tag cieszył się sporą popularnością wśród użytkowników portalu. Postanowiłem przenieść się na ten portal, gdyż daje większą swobodę i możliwości. Będę starał się aby moje wpisy byly również anglojęzyczne, aby przybliżyć nieco innej historii wszystkim użytkownikom.
Zapraszam do obserwowania tagu #zbrodniarzewojny. Na dniach napewno coś się pojawi.

Sort:  

Witaj to czekam na pierwszy post.

Congratulations @patrizio! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68180.36
ETH 2642.05
USDT 1.00
SBD 2.70