Wiosna :)

in #polish6 years ago

Wiosna 21.03.2018
Ach jak pięknie i wspaniale. Przyszła do nas dzisiaj wiosna a za oknem 0°C :D Takie rzeczy się zdarzają ale zastanawia mnie jak wielu małolatów pójdzie dzisiaj na wagary. Kurczę, czy oni w ogóle jeszcze chodzą w ten dzień na wagary i kontynuują wiekową tradycję? Niewątpliwie teraz mają trochę lepiej bo mogą ukrywać się w taką pogodę w jakiejś galerii handlowej albo kinie. Pogoda na pewno do “waksów” nie zachęca. Fakt tego dnia nastraja mnie bardzo pozytywnie bo metaforycznie mam w swoim życiu od jakiegoś czasu wiosnę. Kolejne dni przynoszą mi ocieplenie. Codziennie pojawiają się nowe paczki na roślinach obwieszczające, że już coraz bliżej lato i w sadzie moich doświadczeń, w ogrodzie mojego życia zaczyna być coraz bardziej kolorowo. Oczywiście zdarzają się jeszcze przymrozki ale to normalne o tej porze roku. Od pewnych spraw oczekiwał bym natychmiastowego rozwiązania ale przecież nie jestem w stanie przyspieszyć rozkwitu pąków na drzewie. Wszystko ma swój czas i swoje miejsce. Wszystkie rośliny które posadziłem zaczynają budzić się do życia ale tylko cierpliwość da mi później efekty w postaci pięknego tętniącego kolorami i życiem ogrodu. Owoce moich poczynań też muszą dojrzeć by smakowały jak najlepiej. Liczę się również z burzami, dniami suszy i wichurami które mogą, ale nie muszą, się pojawić. Jestem ogrodnikiem mojego życia i dlatego na spokojnie wcześnie rano pielęgnuje co posiałem. Bez mojej opieki i zaangażowania wszystko zginie i tylko i wyłącznie do siebie mogę mieć pretensje, że kiedyś w nim rosły prawie same chwasty. Siej nowe, pielęgnuj i patrz z cierpliwością jak wszystko wzrasta. Przyszła wiosna i nieważne, że jest 0° za oknem. Jest wiosna.

Pięknego dnia.
kotki.jpg

Sort:  

Congratulations @pat17! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @pat17! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58237.47
ETH 2479.72
USDT 1.00
SBD 2.38