Uwaga

in #polish6 years ago

Uwaga
Witajcie. Tematem dzisiejszej lekcji jest uwaga ;) Temat ten nasunął mi się wczoraj w trakcie odpisywanie do przyjaciółki z czasów szkoły średniej. Zbiegło się to akurat z polubieniem strony przez 20 osób (fb)DSC_0248.JPG. Bardzo wszystkim za to dziękuję ale nasunęło mi się takie pytanie. Ilu z Was tak naprawdę przeczytało to co napisałem? Czy tylko z grzeczności przez naszą znajomość polubiliście stronę i dalej pyk kciukiem na kolejny post? O tym jak to nienawidzą polityki, żydów, emigrantów. Jak to koleżanka zrobiła sobie focie na tle nie swojego samochodu a inny kolega znowu wrzucił zdjęcie whiskacza bo tak mu się powodzi. I nie chodzi tu tylko o to co ja napisałem. Chodzi tu o zachowanie które ma znacznie głębsze znaczenie. W pędzie dnia codziennego nie jesteśmy się w stanie zatrzymać, zastanowić, przemyśleć. Nie kontrolujemy własnej uwagi. W przypadku mediów społecznościowych jest to już naprawdę horror, sam tego doświadczyłem i jeszcze czasami doświadczam. Kciuk na ekranie telefonu stał się szybszy od myśli. Łapiemy te wszystkie informacje i pyk, pyk dalej. Chcemy uczyć dzieci mówiąc głośno “odłóż ten telefon bo ja w twoim wieku…” a sami w tym momencie trzymamy go w dłoni. Żyjemy w czasach gdzie natłok informacji zalewa nas z każdej strony. Niezależnie od nas jesteśmy bombardowani historiami przez które tracimy wiarę w ludzi i cały otaczający nas świat. Przestajemy słyszeć własne myśli, tracimy siebie. Te media miały nas łączyć, dać nam możliwość do komunikacji, zbliżyć nas a tak naprawdę nas podzieliły. Ten temat to nie żadna nowość. Wałkowany od jakiegoś już czasu nie przynosi prawie żadnego efektu. Najważniejsze jest to, żebyście pamiętali, że macie wybór. Tylko wy macie wybór na to co dostaje się do waszej głowy bo później to ma przełożenie na wasze otoczenie, rodziny znajomych. O tym później rozmawiacie, myślicie i to właśnie kształtuje to kim i jacy jesteście. Dlatego proszę was abyście byli właścicielami własnego życia. Zapanujcie nad tym tak jak decydujecie kto wejdzie do waszego domu. Bo nie ma nic ważniejszego niż wasze wnętrze bo później tym emanujecie na swoje otoczenie. Jeszcze dziś, najlepiej teraz zróbcie porządki, usuńcie niby znajomych typu “uśmiechał się do mnie koło sklepu jak chodziłam po bulki 15 lat temu” :D Ja np. poblokowałem już chyba wszystkie możliwe strony z polityką choć co chwilę ktoś wrzuca kolejne :/ Bo lubimy nie lubić ;) Selekcja jest prosta, czy to, ten, ta poprawia mój nastrój czy tylko mnie dołuje? ;) Oczywiście nie zapomnijcie zaznaczyć mojej strony w ustawieniach “wyświetlaj w pierwszej kolejności” ;) :D

Jeżeli uważasz ten post za wartościowy polub i udostępnij proszę dalej. Będę starał się pisać jakoś krócej bo pewnie niektórym „ nogi drętwieją i trzeba już wycierać” ;) :D :D :D Dnia pełnego radości, tego Wam życzę 

Sort:  

Jak tworzysz takie ściany tekstu to nikt tego czytać nie będzie. Podejrzewam, że wpis pożyczony z innej strony, ale ciężko to sprawdzić, bo facebook mi nie odpalił strony - wierzę, że ktoś inny sprawdzi

Kolejna opinia, że tekstu za dużo :/ Ustosunkuje się do tego na pewno. Robię to na potrzeby badania a udostępnianie i opinie takie jak ta tylko mnie umacniają w opinii, że ludzie liczą na szybki i impulsywny przekaz w internecie. Setki obrazków, zdjęć, myśli motywacyjnych, haseł i … nic. Z jednej strony szkoda a z drugiej umacnia to role książek, że po nie sięgają naprawdę zdecydowani odbiorcy. Jeszcze raz dziękuje za komentarz a odnosząc się do pożyczenia wpisu z innej strony to mnie wręcz uskrzydla. Myślę, że tutaj znajduje się grono ludzi o niebanalnym sposobie myślenia. Regulamin znam. Życzę komuś Syzyfowej pracy w sprawdzaniu wiarygodności tekstu :D Ewentualnie zapraszam bezpośrednio do mnie, na przestrzeni lat uzbierało się tego. Udanego dnia, pozdrawiam. ( Nawet komentarza nie umiem napisać krótkiego :P) Zapraszam oczywiście na „Bądź sobą, nie strać siebie” na fb. Tam też nie czytają :D

P.S Może jakaś propozycja co do formy, …

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58237.47
ETH 2479.72
USDT 1.00
SBD 2.38