#1 STAND UP POLSKA

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie!

Przedstawię wam dzisiaj moją listę ulubionych Stand-uperów w Polsce :D


Czym jest Stand UP ?

Komediowa forma artystyczna w postaci monologu przed publicznością


1. Abelard Giza


2. Kacper Ruciński


3. Antoni Syrek-Dąbrowski


4. Rafał Pacześ


5.  Bartosz Zalewski


A jaki jest Twój ulubiony Stand-UPer? Podziel się w komentarzu!  :D

Sort:  

Jeden z najlepszych jakie widziałem to ten, który podrzucam poniżej (oczywiście to tylko moje zdanie :P)...

o tak Błażej wymiata tym wystąpieniem :D
Też jest jednym z moich ulubionych, dzięki za to! :D

Dodam Lotka, Rejenta no i superpozytywnie zaskoczył mnie Dawid Podsiadło na roascie Wojewódzkiego.

Podsiadło fajne posiada flow... w sumie on taki jest :D

Racja - i tym się fajnie wyróżnia. :) Miał tam sporo tekstów w punkt. "Pan to ma więcej nazwisk niż głów." albo "Lokalna społeczność kibicuje". :D Teraz jak mi ktoś opowiada o jakichś specyficznych sukcesach osób trzecich, które mnie nic nie obchodzą to odpowiadam "Tak, tak, rodzice dumni, dziadkowie, lokalna społeczność kibicuje."

Congratulations @passio! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

W zasadzie tekst nie nadaje się na pl-artykuly. Jak możesz to wyedytuj tekst i zapoznaj się z regulaminem tego tagu

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60608.55
ETH 2411.21
USDT 1.00
SBD 2.59