Jaka bywa sytuacja -gdy Cię nawiedzi kanaryzacja...

in #polish6 years ago (edited)

file.kanar-kontrola-biletow.jpg

Stoję sobie na przystanku,
czekam na autobus swój.

Nie wiem kiedy on przyjedzie,
rozkład zerwał jakiś gnój.

Patrze jedzie gdzieś z daleka,
pól przystanku ze mną czeka.

Drzwi otworzył, wpadły gnoje,
wszyscy siedli a ja stoję.

Stoję patrze gdzie tu wolne,
gdzie swe dupsko wkleić mam.

A tu staną przed oczami
wyrośnięty jakiś cham.

Bileciki do kontroli
no mnie chyba rozpi..doli.

Debil jakiś czy ma bzika
nie doszłem do kasownika.

Co skasować nie zdążyłem
dopiero się tu wtaszczyłem

Daj pan spokój już kasuje
..ten kasownik mi blokuje

Mówię odejdź niech skasuje,
bo cie zaraz zbombarduje

Dokumenty proszę Pana
..Zaraz zleje kurde chama

i powtarza dokumenty
...dość że kanar to jeb...ty

Mandat będzie wystawiony
cham kompletnie odmóżdżony.

Drzwi otwarły się szeroko
nie zaskoczył menda głupia

Dałem nogę ..
resztę drogi muszę teraz przebyć z buta .

To już koniec opowieści
pamiętajcie drodzy moi.

Że najgorzej w autobusie
ma najczęściej ten co stoi.

Podziękowania dla szlachetnych ludzi i botów za stuprocentowe apwoły z zeszłego tematu.
Niech moc stim pałera będzie z wami a woltaż zawsze stuprocentowy niech wam zostanie na zawsze. Mocy przybywaj...
@bowess
@veggie-sloth
@piewca
@ubg
@josiu
@oczamikuby
@thevillan
@cardboard

Pozdrawiam Ferdinando Gonzaga herbu Parchaty Nos.
DQmaxUPZywft7cRZG7cVYfFAxYHoG3u1u9ERYU9FPjJgJT4_1680x8400. jpg.png

Sort:  

Parchy nie musisz się cenzurować :) Nikt nie będzie wywalał za jebnięty. To nie onet, a forma będzie ładniejsza i treść dosadniejsza.

a nie będzie tego oznaczać że dla dorosłych??

Dla miłośników Teletubisiów to ta opowiastka nie jest. Chyba, że są nieźle zryci ;)

Kolejny raz mnie rozbawiłeś . Masz tez od nas tego 100% "apwołta " :) i resteema. Pozdrawiam Piewca

@parchty mysle, ze warto zastanowic sie nad dodaniem do tagow popularnego ostatnio #pl-emocjonalnie. Poza tym jest jeszcze #pl-wiersze i byc moze #pl-sztuka. Tagina steemicie sa bardziej jak mikrospolecznosci niz haselka kojarzace sie z wpisem.

Zrobione. Nie ogarniam tych tagów

Poniżej jest ich lista. Najlepiej jakoś się wstrzelić w te najbardziej popularne, ale możesz też założyć nowy i być jego animatorem, jak np @hallmann, który stworzył od podstaw jeden z najpopularniejszych tagów na polskim Steemicie #pl-tradycja. Używamy też prefiksów pl- żeby łatwiej można było odnaleźć polskich autorów np #pl-wierszokleci który już użyłeś, #pl-nauka, #pl-podroze, ##pl-sztuka itd.

https://steemweb.pl/tags

btw, i nie szastaj tak upvotami ;) bo w sieci steem jest coś takiego jak voting power który spada wraz z dawaniem kolejnych upvotów, a to oznacza, że ich wartość też spada, w rezultacie rozdajesz nic nie warte głosy. Oczywiście przy małym koncie ma to marginalne znaczenie, ale warto o tym wiedzieć. W chwili pisania tego komentarza Twój VP wynosi 61%.Dobrą praktyką jest, aby nie spadał poniżej 75-80%.

https://steemd.com/@parchy

no fak mam voting power: 61.34%, full in 46 hours czyli za 2 dni ful

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63521.22
ETH 3319.09
USDT 1.00
SBD 3.91