Darmowe 500$. 31 stycznia startuje nowa giełda i rozdają w swojej kryptowalucie 500USD

in #polish7 years ago (edited)

upcoin.com/?ID=852c3049

Nowa giełda krypto. Rejestrując i wypełniając ankietę dostajesz 500$ na opłaty za fee. . Giełda startuje 31 stycznia. Liczba "miejsc" jest ograniczona, także trzeba się śpieszyć. Zarejestrować można się z powyższego linku.

Sort:  

Reflink plus wprowadzanie w błąd!

Reflinków nie można podawać?

Jeżeli głównym celem postu (tak jak tutaj) jest podanie reflinka i nabicie sobie czegoś, jestem zawsze przeciwny. Ale to moje prywatne zdanie.

Wiem, wiem mnie też ktoś wprowadził w błąd edytowałem post i przepraszam. Niby przeczytałem ,że to na opłaty ,ale popytałem kilkoro ludzi i pisali ,że jest jak napisałem przed editem. No cóż... Nie wiem jak usunąć post.

Rejestrując i wypełniając ankietę dostajesz 500$ prawdopodobnie w ich własnej walucie, także nic to ich nie kosztuje.

Czyli uważasz że pieniądze biorą się z nikąd?

Lol a gdzie ja to napisałem? Oczywiście ,że tak nie jest.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64063.06
ETH 3144.15
USDT 1.00
SBD 2.55