Hammer hit game- I WON 942 points/ Pobiłem rekord w Uderzeniu Młotem -niesamowite

in #polish7 years ago


Pewnego razu będąc na wakacjach udało mi się pobić rekord w Uderzeniu młotem. Ostatni zawodnik który uderzał przede mną zdobył 935 punktów. Maszyna Była ustawiona na 938 punktów . Bardzo dużo osób próbowało i nikomu się nie udało pobić rekordu. Postanowiłem że spróbuję pobić wynik zaprogramowany na maszynie.
Gra kosztowała 2 złote 2 uderzenia. w Pierwszym uderzeniu zdobyłem 933 punkty nie pobiłem rekordu. Przy drugim uderzeniu postanowiłem się skupić i oto wynik pobiłem rekord zdobyłem 942 punkty i wygrałem Piwo.
Nawet widać w tle chłopaka i dziewczynę którzy obserwowali moje poczynania. Widać , że się ucieszyli jak wygrałem , ponieważ nikomu się to nie udało a ja tego dokonałem.

Once, while on vacation, I managed to break the record in Hammer blow. The last player who struck in front of me scored 935 points. The machine was set to 938 points. A lot of people tried and nobody was able to break the record. I decided that I will try to beat the result programmed on the machine.
The game cost 2 gold 2 strokes. in the first hit, I scored 933 points, I did not break the record. On the second blow, I decided to focus and here the result broke the record, I scored 942 points and I won Beer.
Even you can see in the background a boy and a girl who were watching my actions. You can see that they were happy when I won, because nobody did it and I did it.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Ziomek a zauważyłeś na filmiku przy drugim uderzeniu jak się młot odbił ? myślę że jakbyś bardziej się pochylił to byś sobie twarz zmasakrował. Ale wynik imponujący, graty :)

Zauważyłem właśnie ale jakoś tak się udało że nie dostałem w głowę. Nokaut gwarantowany po takim uderzeniu!!! Maszyna była tak ustawiona żeby nie nabić więcej punktów niz 938 po moim uderzeniu, młot nie był czynny 3 dni. Obsługa powiedziała , że nie sądzili że ktoś to pobije, a jednak udało się. Podobno poszły tryby blokujące naliczanie heheh

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39