Szybko, krótko i na temat, czyli poświąteczny obiad

in #polish5 years ago

101_0007.JPG

Hej

Święta, święta i po świętach. 3 kilko ciężsi, zmęczeni, przejedzeni a żyć i jeść dalej trzeba. Ja zawsze tak mam, że po intensywnym biesiadowaniu nie ma się ochoty na jedzenie a głód i dzieci się jednak paliwa domagają. Wtedy u mnie sprawdzają się szybkie smaczne i sprawdzone przepisy. I na taki dzisiaj zapraszam, czyli makaron w sosie szpinakowo-śmietanowym z grilowaną piersią kurczaka. Będzie szybko krótko i w temacie obiadowym. ZAPRASZAM

  1. Zaczynamy od piersi.

101_0001.JPG

  1. Doprawiam ulubionymi przyprawami. U mnie papryka słodka, sól i pieprz i gotowe.

101_0002.JPG

  1. Teraz na patelnie grilową i na dość duży ogień. Polecam mój trik, ponieważ będzie brudzić i pryskać odrobina oleju po całej kuchni. Wystarczy nie dbale przykryć pierś folią aluminiową.

101_0004.JPG

  1. I sos. Na maśle podsmażam pół cebuli i czosnek. Po chwili dodaję szpinak - u mnie mrożony rozdrobniony. Całość zalewam mieszanką słodkiej śmietany i mleka. Bardzo delikatnie doprawiam solą, pieprzem i w razie konieczności czosnkiem. Całość odparowuję do naturalnego zagęszczenia sosu.

101_0003.JPG

  1. W międzyczasie gotuję makaron.

101_0006.JPG

  1. I gotowe. Robi się szybko smakuje pysznie a do tego nie kosztuje wiele. SMACZNEGO
Sort:  

Wow I like that!

Posted using Partiko Android

No dobrze... a gdzie dania świąteczne? ;)
Zapraszam do udziału w świątecznym konkursie kulinarnym :)
https://steemit.com/polish/@pl-kuchnia/wielkanocny-konkurs-kulinarny

Pozdrawiam :)

Witam, a no o konkursie nie wiedziałam a szkoda, bo było by co pokazać. Święta przygotowałam sama z pomocą domowników ale w ferworze walki nie było czasu na zdjęcia i przepisy. Zgapiłam się a teraz nie chcę kombinować. Następnym razem się poprawię. POZDRAWIAM

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64359.49
ETH 2619.41
USDT 1.00
SBD 2.83