Powitanie!

in #polish7 years ago (edited)


Witam,

to mój drugi post i jeszcze się nie przedstawiłam. Jestem Panna Pysia i uwielbiam gotować. Gotuję dla męża i dwóch nastoletnich synów więc musi być dobre i dużo. A ja staram się przy tym nie zbankrutować. Uwielbiam zaskakiwać nowymi daniami ale wyznaję zasadę że musi być smacznie, szybko i niedrogo. Jeśli ty również lubić gotować i nie zbankrutować a dobrze zjeść zapraszam do śledzenia!

A na jutro już zapowiadam pyszne śniadanie-polecam dzisiaj kupić rukolę-jest teraz w Biedronce w promocji, resztę pewnie masz w lodówce-jajka, ulubiona wędlina, masło, cebula, pieczywo i odrobina majonezu! Będzie pysznie obiecuję i zapraszam na jutro!

Sort:  

Mi mamusia śniadanek takich nie robi :/ Zazdro ^^

Zapraszam jutro tak jak obiecałam będzie bardzo prosto, szybko, smacznie no i efektownie! Dasz radę

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62907.73
ETH 2531.30
USDT 1.00
SBD 2.62