Krem z cukini czyli to co tygryski lubią najbardziej ;-))

in #polish5 years ago

100_9851.JPG

Hej

Dzisiaj będzie szybko, lekko i bardzo pysznie. Ostatnio wam pisałam, że kupiłam całego kurczaka i to właśnie z korpusu ugotowałam rosół. Zawsze tak robię, piersi to jedno danie, udka i skrzydełka drugie a z korpusu zawsze jest rosół lub inna zupa. Wychodzi taniej i macie pewność że wszystko jest świeże. Tak szybko zjadłam zupę, że zapomniałam zrobić zdjęcie-ale to tylko dowód na to, że wychodzi rewelacja. ZAPRASZAM

  1. Na patelni podsmażam cebulkę, mały czosnek, cukinię obraną i pokrojoną niedbale- bo wszystko i tak będzie blendowane.

100_9842.JPG

  1. Ważna sprawa od razu na patelni przyprawiam-sól, pieprz i suszone zioła.

100_9844.JPG

  1. W między czasie podgrzewam bulion- u mnie domowy, ale może być taki z kostki.

100_9845.JPG

  1. Warzywa trzeba dobrze podsmażyć aby były miękkie. Zapach jest genialny.

100_9846.JPG

  1. Teraz warzywa przerzucam do bulionu i od razu dodaję śmietanę-gdyby mi się zważyła blender ją uratuje. Całość zagotowuję.

100_9847.JPG

  1. I teraz wisienka na torcie, czyli prażony słonecznik. Ile bym go nie zrobiła, znika w oka mgnieniu. Smaczny sam, na kanapkach, sałatkach czy właśnie do posypania kremu z cukinii. Na suchą patelnię wsypuje porcję słonecznika i podsmażam do zarumienienia. Trzeba tego bardzo pilnować i uważać, spalony jest niejadalny.

100_9848.JPG

  1. Zawsze robię go więcej bo u mnie wszyscy lubią prażony słonecznik jako samodzielną przekąskę i zawsze znika szybko z miseczki.

100_9852.JPG

  1. I gotowe. Każdą porcję zupy posypuję słonecznikiem i zajadam. Nam tak smakowało, że nie zdążyłam zrobić zdjęcia. A wylizane talerze to najlepszy dowód że smakowało tylko do zdjęcia jakoś nie bardzo.

100_9849.JPG

Sort:  

Congratulations @pannapysia! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 300 upvotes. Your next target is to reach 400 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.38
ETH 2645.15
USDT 1.00
SBD 2.76