Jednogarnkowa rozpusta czyli obiad dla leniwej ;-) kucharki

in #polish5 years ago

100_9873.JPG

Hej

Dzisiaj danie łatwe lekkie i przyjemne a co ważne bardzo smaczne. Uwielbiam kapustę pod każdą postacią. Teraz jest już pyszna młoda kapusta. Dzisiaj na moim targu na każdym stoisku piętrzyły się dorodne główki. No to nie ma innego wyboru jak zrobić danie z kapustą, a że czasu mało a głód wielki a i biesiadników sporo postawiłam na ziemniaki i pulpeciki pieczone w piecu na kołderce z kapusty. Pyszota. Gorąco polecam!

  1. Zaczynam od obrania i ugotowania ziemniaków.

100_9863.JPG

  1. Teraz moja ukochana kapusta. Siekam ją dosyć nie dbale bo i tak ładnie zmięknie w piecu.

100_9864.JPG

  1. Drobno siekam pół cebuli, jeden seler naciowy i marchewkę. Delikatnie podsmażam wszystko na maśle.

100_9866.JPG

  1. Do warzyw dodaję kapustę i dalej delikatnie duszę dodając pół szklanki wody 2 listki laurowe i dwa ziela angielka oraz standardowo sól i pieprz.

100_9868.JPG

  1. Teraz mielone. Miała ugotowane resztkę kaszy bulgur i około 500 gr mięsa mielonego. Dodałam do tego pół cebuli, ząbek czosnku, jajko i doprawiłam sól pieprz oraz odrobina natki pietruszki-więcej nie znalazłam. Z gotowej masy uformowałam zgrabne kotleciki, które dodatkowo obtoczyłam w bułce tartej.

100_9870.JPG

  1. W między czasie przerzucam warzywa do naczynia do zapiekania, bo będzie potrzebna mi patelnia.

100_9871.JPG

  1. Kotleciki obsmażam krótko na patelni.

100_9872.JPG

  1. Gotowe układam na warzywach i do pieca. Ponieważ ja już musiałam wychodzić wstawiłam pulpeciki z ziemniakami w garnku do gorącego piekarnika, który wyłączyłam. Pulpeciki doszły a ziemniaki utrzymały ciepło. Wyszło super i to naprawdę duża porcja więc każdy pokosztował do woli. SMACZNEGO

100_9876.JPG

Sort:  

To lubię i niebawem też coś takiego muszę 😋.
http://steemitboard.com/@jacentys /dw-early.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65