Azjatycki kurczak po mojemu czyli najlepszy obiad mojego syna

in #polish4 years ago

kurczak.jpg

Hej

Dzisiaj świętujemy i spełniam zachcianki. Na obiad ulubione danie mojego syna. Kurczak po chińska ala my. Każdy jako dziecko miał swoje ulubione danie, więc dzisiaj uchylam rąbka tajemnicy i serwuję piersi w smacznej odsłonie. ZAPRASZAM

4 piersi z kurczaka
łyżka przyprawy tajskiej
łyżeczka kurkumy
łyżeczka papryki słodkiej
pieprz sól
2 łyżki oleju

To będzie szybkie i smaczne. Kurczaka kroje w kosteczkę taką grubszą. Doprawiam przyprawą tajską, kurkumą, papryką i solą i pieprzem oraz olejem. Dobrze mieszam i fajnie zostawić to chociaż na godzinę a najlepiej na całą noc w lodówce. Potem szybko podsmażam na gorącej, bardzo gorącej patelni. Ściągam z ogniem i patelnię przykrywam szczelnie folią aluminiową i zostawiam na 10 minut. Mięso dojdzie i będzie mięciutkie. Trzeba tylko pamiętać żeby szybko obsmażyć a potem przykryć i zostawić i samo dojdzie, gwarantuje. U mnie dzisiaj prosto ziemniaki pure i pomidor ze szczypiorkiem. Młodzieży zażyczyła sobie do tego frytki, nie zdążyłam zrobić zdjęcia, więc moja zdrowsza i smaczniejsza wersja z pure. SMACZNEGO

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72