8 października – Dzień Marynarki Wojennej Peru

in #polish6 years ago

rog.jpg

Hej

Po wyczerpującym i mocno zajętym weekendzie dzisiaj chillout i luzik. Miałam wielką ochotę na coś słodkiego i upiekłam sobie rogaliki do kawki. Poszło szybko i wyszło super smacznie. A dzisiaj poniedziałek więc fajnie zacząć tydzień rogalikami. Dzisiaj święto Marynarki wojennej Peru, które jest dla nas tak samo obce i egzotyczne jak samo Peru. Nie wiele na ten temat wiem. Wyczytałam dzisiaj że święto jest rocznicą Bitwy pod Angamos z roku 1879. Odbyła się wtedy bitwa morska o Pacyfik między Peru i Chile. Dziwi mnie tylko, że obchodzą to święto bo wtedy Peru poniosło porażkę. No ale co kraj to inny obyczaj. A ja dzięki temu, że codziennie mamy inne święto dowiaduje się rzeczy, do których nigdy bym nie zajżała i nie wiedziała. Mówią, że człowiek uczy się całe życie, więc ja przeżywam drugą młodość z moimi synami, ich szkołami, nauką i steemitem. Fajnie, polcema każdemu. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64512.68
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.82