5 listopada - Dzień Postaci z Bajek

in #polish6 years ago (edited)

ko.jpg

Hej

Dzisiaj bardzo przyjemnie startujemy. Piękne święto -dzień postaci z bajek. A jaka jest wasza ulubiona postać z bajek? Bo moja to smerfetka. A tak mała niebieska słodka smerfetka. Jako dziecko bardzo jej zazdrościłam, że mieszka z samymi chłopcami i traktują ją jak królową. I że te ich przygody zawsze dobrze się kończyły. No i ten kolor, niby niebieski to taki nijaki w sumie lubię inne kolory ale podobało mi się że się wyróżnia, że jest taka ładna i ogólnie jako dziecko byłam oczarowana wioską smerfów. Może trochę dziwne marzenie, ale tak chciałam być smerfetką i wiecie co trochę mi się to udało. Mieszkam z samymi facetami co prawda tylko trzema i czasami jak mam święto jestem traktowana jak księżniczka. Tylko ta wioska taka mała i Gargamela z Klakierem brak ;-))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63608.16
ETH 2621.61
USDT 1.00
SBD 2.77