29 września- Dzień głośnego czytania książek i Dzień Kawy

in #polish6 years ago

kj.jpg

Hej

Czy to nie jest idealne połączenie. Kawa i książka. Idealnie. Chociaż u mnie dzisiaj piękna pogoda, świeci słońce i aż chce się wyjść to muszę powiedzieć że do śniadania sobie poczytałam. A co, wiem że nie powinno się czytać przy jedzeniu, ale ja tak lubie. A że jestem u siebie i słucham siebie więc sobie poczytałam. Ogólnopolski Dzień głośnego czytania ma na celu promocję głonie lektur szkolnych i ich głośnego czytania dzieciom czy też z dziećmi. Święto zostało ustanowione w 2001 roku z inicjatywy Polskiej Izby Książki. I do tego pyszna, gorąca kawa, czyli Dzień kawy. Nie wiem czy wiecie ale blisko 3/4 Polaków pije kawę codziennie a wielu z nas nie potrafi się wręcz bez niej obejść. Święto kawy to dość nowe święto bo ustanowione 29 września 2015 roku przez International Coffee Organization. Kawa jest to napój przygotowywany z palonych, a następnie zmielonych lub poddanych instantyzacji ziaren kawowca. Polacy zużywają średnio około 3kg kawy rocznie. To mało-kawosze w Finlandii potrzebują już 13 kg. Tak czy siak zapraszam dzisiaj na dobrą kawe i ciekawą książke! Święto trwa cały dzień wieć mały spacer po kofeinie nikomu nie zaszkodzi. POzdrawiam.

Sort:  

Kawa to u mnie codzienne święto, jedna z tych rzeczy, które zawsze mnie pozytywnie nastrajają , pozdrawiam:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79