24 września – Dzień ogłoszenia tysiąclatki

in #polish6 years ago

Szkoła_Tysiąclecia_w_Węgierskiej_Górce.jpg

Hej!

Wracam do was po weekendzie. Dzisiaj kolejny dzień i kolejne święto. Jestem ciekawa czy ktoś słyszał o nim. Najpierw trochę teorii. 24 września 1958 roku Gomółka ogłosił takie o to hasło: Tysiąc szkół na tysiąclecie państwa polskiego. Akcja trwała 11 lat i udało się wybudować aż 1400 szkół. Można, można. Cóż później te szkóły zamykano, liwidowano, przekształcano. Finał jest taki, że mamy jeden wielki bałagan. Budynki po gimnazjach świecą pustaki, a w podstawówce dzieci chodzą na 3 zmiany. Można no można tylko po co. Jestem ciekawa kto posprząta ten bałagan kolejną nowelizacją. Cierpią dzieci, wiadomo, jak zawsze. A że dzieci i ryby głosu nie mają to tak się męczymy. Boże jak ja nie lubię polityki, ale dotyczy to bezpośrednio mnie i moich synów. Zabolało, bo obiecywali gruszki na wierzbie a wyszło jak zawsze, czyli burdel. Chociaż jak mówi zawsze mój znajomy "w prawdziwym burdelu zawsze jest porządek"-nie wiem nie byłam. Tak czy siak zaczynamy tydzień z wielkim przytupem. Miłego dnia

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63188.04
ETH 2570.49
USDT 1.00
SBD 2.79