⭐Arcade Game w naszej przeglądarce⭐

in #polish5 years ago (edited)

źródło zdjęcia: grafika google
Mortal_Kombat_Arcade_Game_Med__12828.1518203481.jpg

Pamiętacie gry Arcade?Zapach automatów lat '90 karbowane żetony o wartości 50 gr i tą wspaniała grafikę o której większość gier maniaków marzyło aby mieć na własnym TV. Wtedy można było głównie odtworzyć te gry na Amidze czy też konsoli Sega lub Nintendo.Hmm...Nie każdego rodzica było stać na taki rarytas dla swojej pociechy.Dlatego też uderzałem do Salonu Gier na dzielni gdzie po prostu lubiłem spędzać czas i zamiast iść na lody przetracałem całe kieszonkowe na te szaleństwa.;)

bandicam 2019-06-30 08-51-40-842.jpg

Punisher to ta z tych ulubionych gier akcji.Do tej pory jest jedną z moich najbardziej uznanych postaci tak że w świecie kina.

bandicam 2019-06-30 08-52-23-362.jpg

bandicam 2019-06-30 08-57-13-836.jpg

Obłędem był MORTAL KOMBAT który jak sądzę miał największą grywalność w tamtych latach,zresztą do tej pory uwielbiam na niej się rozładować.

bandicam 2019-06-30 08-27-07-015.jpg

bandicam 2019-06-30 08-24-38-754.jpg

bandicam 2019-06-30 08-32-26-295.jpg

Wszystko to możemy teraz odtworzyć bez problemu na naszych komputerach,jeśli mamy tylko ochotę odświeżyć wspomnienia jak wyglądały wtedy gry naszego dzieciństwa.

Wystarczy uruchomić przeglądarkę i wejść na stronę: https://archive.org/details/internetarcade a ukaże nam się ponad 1,700 gier Arcade jakie zapoczątkowały już od lat '70.

bandicam 2019-07-02 11-48-50-167.jpg

Sort:  

Najgorsze zawsze było to, że poziomy trudności na maszynach były zawsze ustawione na maksa, przez co nie opłacało się zaczynać zabawy tylko z kilkoma żetonami.

Posted using Partiko Android

Dokładnie tak było nie znałem nikogo kto by przeszedł jaką kolwiek z gier na jednym kredycie :)

A znasz kogoś, kto w ogóle przeszedł jakąkolwiek grę na automatach? :)

Posted using Partiko Android

No właśnie nie a lubiłem obserwować tych naprawdę mega dobrych graczy szczególnie grających w różne części Mortal Kombat ,i nigdy nie zaobserwowałem aby którykolwiek przetrwał na jednym żetonie nie mówiąc już o innych grach wszystko ustawione Very Hard ;)

Ja tam Vendette nawet obudzony w środku nocy jestem w stanie skończyć na jednej blaszce ;) Kadilaki, Punishera, MK, MK II, Shock Troopers i kilka innych też nawet dziś bez większego treningu umiem przejść :P

To naprawdę szacun! :)Mi się to nigdy nie udało co innego na kompie grając.A tak po za tym świetny masz profil na pewno będę zaglądał ;)

Jestem dzieckiem wozów Drzymały ;) Przez dobre kilka lat spędzałem w nich każdą wolną chwilę i każde posiadane drobniaki ;)

Co do profilu to dzięki, chociaż ostatnio trochę mało aktywny jestem. Jakoś nie mam weny, a ostatnio pogoda też nie ułatwia pisania ;)

Congratulations @pa3tutaj! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 10 replies. Your next target is to reach 50 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58389.55
ETH 2482.59
USDT 1.00
SBD 2.38