Wow ponad 50 obserwujących! Dzięki bardzo za zaufanie 😍

in #polish7 years ago

giphy (2).gif

Cześć

Nawet nie zauważyłem, a śledzi mnie już 50 osób na Steem (w tej chwili dokładnie 66 osób). Jest to dla mnie dużo, ponieważ nawet Was nie znam. Bardzo się cieszę, że uważacie moje materiały za przydatne. Dajcie znać co Wam się do tego czasu najbardziej podobało i czego chcielibyście się dowiedzieć w najbliższym czasie. Z częścią z Was pewnie przybiję piątkę na CryptoCracow, więc do zobaczenia! 😄

Dzięki jeszcze raz! 😍


Śledź mnie w innych mediach społecznościowych lub mój cotygodniowy przegląd pod #raczyprzeglad

Blog~ Facebook ~Instagram ~Twitter

giphy (5).gif

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł śledź mój profil :)

Sort:  

No to dołączam do teamu followersów ;] Pozdrawiam

O pięknie! Pozdrawiam rownież :D

Do pierwszej setki już blisko, gratuluję :)

Dzięki bardzo! No jeszcze trochę musimy poczekać. 😀

Dobra robota, tak trzymaj !

Fajnie, chociaż lepiej takie nowinki bez pl-artykuly :D

Dobre. Będę pamiętał! 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58696.98
ETH 2291.47
USDT 1.00
SBD 2.44