🐶 Pomóż zwierzakom nie wychodząc z domu + podziękowanie za Crypto@Cracow

in #polish6 years ago

Dzięki za Crypto@Cracow

Wczoraj odbyło się Crypto@Cracow, na którym była pełna sala! Przez ponad 3h mogliśmy posłuchać jak @noisy opowiada o całym Steemie. Chociaż przez ostatni miesiąc dowiedziałem się sporo o Steem @noisy rzucił nowy punkt widzenia na pewne sprawy, o których na pewno napiszę. Na wydarzeniu było masę znanych mi stąd ludzi, lecz nie ukrywam miałem problem z ich zidentyfikowaniem. Chciałem przeprosić wszystkich za mało subtelne wyjście (@jamzed, @jacekw, @noisy, @aditor, @carrioner), ale dostałem telefon z smutną wiadomością dot. mojego zwierzaka i musiałem natychmiast wyjść.

26840571_325750774599846_8592230891324605573_o.jpg

Regularne spotkania w Krakowie

Właśnie z tego powodu chcę napisać kilka słów na temat akcji Karmimy Wiedzą, z którą ruszamy już 31 stycznia w Krakowie. Razem z @jamzed na Crypto@Cracow szybko poruszyliśmy kwestię tego, że fajnie by było spotykać się w Krakowie co jakiś czas. Każdy kto chociaż raz organizował jakieś wydarzenie wie ile czasu trzeba poświęcić na ogarnięcie tego wszystkiego. Z tego też powodu zapraszam wszystkich Steemian do Krakowa na wszystkie spotkania. Możemy zrobić nawet sekcję dla nas, żebyście czuli się lepiej. Opowiem Wam trochę czym jest sama akcja.

_D6D9173.jpg

Czym jest Karmimy Wiedzą?

Karmimy Wiedzą, jest inicjatywą edukacyjną, która łączy pasjonatów marketingu i miłośników czworonogów. To cykl spotkań podczas których eksperci z dziedziny mediów społecznościowych, komunikacji, promocji, weterynarii, behawiorystyki i zoologii łączą swoje siły. Na wydarzeniu zawsze będą 3-4 prelekcje i posiadówka na koniec. Całe wydarzenie jest za free, ale przy wejściu każdy może wrzucić do puszki na zwierzaki symboliczną dyszkę. Kasa będzie przekazana od razu na fundację.

Z tego też powodu zapraszam wszystkich do przyjścia i pomocy wszystkim czworonogą.

_D6D8987.jpg

Co jeśli nie mogę przyjechać?

Jakiś czas temu widziałem tutaj zrzutkę na WOŚP, więc jeżeli nie możesz przyjechać to po prostu zrób upvote tego posta. Cały Steem jakiego zbierzemy w tym poście wymienię na kasę i kupię koce/jedzenie dla schroniska. Od siebie dorzucam do puli 5 SBD na początek. Aby każdy był pewny, gdzie poszły pieniądze z tego posta wrzucę podsumowanie na początku lutego!

Dziękuję za zaufanie i zrób #resteem! Zwierzaki będą wdzięczne ❤️


Śledź mnie w innych mediach społecznościowych lub mój cotygodniowy przegląd pod #raczyprzeglad

Blog~ Facebook ~Instagram ~Twitter

giphy (5).gif

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł śledź mój profil :)

Sort:  
Cały Steem jakiego zbierzemy w tym poście wymienię na kasę i kupię koce/jedzenie dla schroniska.

Z pratycznego punktu widzenia chyba lepiej byłoby wesprzeć wspomnianą fundację zajmującą się pomocą zwierzętom. Wtedy przelewasz to jako darowiznę i nie musisz się rozliczać z fiskusem.

Na każdym wydarzeniu jesteśmy związani z lokalną fundacją, więc jako organizatorzy "nie dotykamy" nawet pieniędzy. Jeżeli chodzi o wsparcie na Steemie to wydaje mi się, że łatwiej przekonać kogoś do upvota niż przelania choćby 1zł na konto fundacji 🤩 Chociaż nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka 😎

Chodziło o dotykanie pieniędzy ze Steema ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67