🤩 100 osób zostało zarażonych RAKIEM - dzięki za zaufanie 😎

in #polish6 years ago (edited)

IMG_5162 kopia.jpg

Cześć

Kilka dni temu pękneło mi na Steemie 30 dni i napisałem mały artykuł na ten temat. Minął tydzień i na moim koncie pojawiłą się zawrotna ilość 100 obserwujących. Nie powiem jest cholernie zdzwiony, ponieważ na naszym #polish jest trochę ludzi, ale jednak 100 osób to dużo. Dzięki Wam za obserwowanie i wyczerpujące komentarze pod moimi wpisami. Próźno szukać tego w innych mediach społecznościowych. 😎

Do zobaczenia wieczorem na CryptoCracow 😄

Dzięki jeszcze raz! 😍


Śledź mnie w innych mediach społecznościowych lub mój cotygodniowy przegląd pod #raczyprzeglad

Blog~ Facebook ~Instagram ~Twitter

giphy (5).gif

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł śledź mój profil :)

Sort:  

Brawo Panie Rak :) Zawsze miło się czyta.

Dzięki za ciepłe słowa. W lutym ruszam na DTube, więc będzie można też pooglądać :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00