[PL] Promyki słońca - Dlaczego, na co i po co – Or-not

in #polish8 years ago

Kiedy byłam mała, taka szkolno podstawówkowo mała, miałam swoje talizmany. Drobiazgi jak pachnąca gumka do mazania w kształcie truskawki, zatyczka na długopis – gumka w kształcie jakiegoś pieska, koralik podprowadzony z maminego naszyjnika. Nosiłam je ze sobą – a jakże na szczęście.

Teraz – gdy jestem już duża, taka bardziej pracujęiżyjęswoimżyciem dorosła, mniej przywiązuję się do rzeczy, a talizmanami stały się wspomnienia o rzeczach, zdarzeniach, doświadczeniach. Takich o które człowiek czasami potyka się znienacka a zostają z nim na długo. Od czasu do czasu każdy z nas doświadcza w życiu rzeczy, ludzi, zdarzeń, które poruszają. Dają do myślenia i nie pozwalają już światu pozostać takim jaki był.

I nie są to zmiany fundamentalne, wielkie. To małe ziarenka, które z czasem potrafią wykiełkować,. To inspiracje, które dają nam siłę i odwagę zwalczyć wątpliwości. To promyki słońca, które potrafią ogrzać nasze serca.

Takimi właśnie drobiazgami, które przez lata mnie poruszały i zapadły z różnych powodów głęboko w moje serce i w mój rozum, chciałabym się z Wami podzielić.

Może i Wam Steemit-fani takie perełki, promyki słońca właśnie się przydadzą.

I to właśnie chciałabym Wam od siebie dać.

Sort:  

I upvoted You

> Drobiazgi jak pachnąca gumka do mazania w kształcie truskawki,

Zdanie proste... a mające w sobie tyle emocji i wspomnień. Aż przypomniał mi się mój piórnik i kilka moich skarbów z jego wnętrza :)

Cieszę się, że z nami tutaj jesteś. Myślę, że dzięki Twojej obecności tutaj jesteśmy w stanie wiele zyskać!

Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57743.27
ETH 3083.77
USDT 1.00
SBD 2.42