You are viewing a single comment's thread from:

RE: JDownloader 2 - Wolne programy

in #polish7 years ago (edited)

A ja polecam stronkę rapideo.pl do pobierania.
/EDIT/ albo inaczej - nie polecam tylko po prostu jest taka stronka ;-) przejęzyczyłem się ;-) Mamy takie prawo, że wolno pobierać, ale nie udostępniać.

Sort:  

Ja mam noscript, natomiast z drugiej strony wspierasz piractwo po części :P Jak czegoś "na gwałt" nie potrzebuję, to ustawiam serwer i jakoś leci.

ja wspieram piractwo po części? - ale własnie nie! Sam projektuję i cenię prawa autorskie. Polecam tę stronkę dlatego bo czytałem kiedyś artykuł, że to metoda na legalne pobieranie filmów. Może uda mi się go odnaleźć.
/EDIT/ ok znalazłem - tutaj potwierdzenie, że jest legalne :-)
https://www.rapideo.pl/legal
oraz
https://tech.wp.pl/pobieranie-bez-strachu-dowiedz-sie-jak-sciagac-legalnie-6034829563146881a

:P w każdym razie "problem" taki, że ci goście zarabiają na piractwie. Dlatego jak korzystam to w ostateczności, parę lat temu kupiłem konto na nopremium i mam z 60-70GB do wykorzystania, ale staram się jak najmniej

A czyli to ten serwis zarabia jakby na piractwie! Ok rozumiem teraz.
Czyli masz rację, że pobieranie z takich stron to jednak pośrednio wspieranie piractwa no bo skoro jest popyt - to oni dają nam narzędzia! Hmmm...

No ja mam tak samo, że w ostateczności - ostatnio to od baaaardzo długo nic nie pobierałem.

Teraz można "oryginalne" filmy tanio kupić/wypożyczyć na stronach VOD w internecie więc luzik :-) Do czego zresztą bardzo namawiam! Doceniajmy prawa autorów! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67651.53
ETH 3845.50
USDT 1.00
SBD 3.65