[#Kryptowaluty] #1 Moje Początki cz. 1 – Bitcoin i pierwsze zakupy za BTC w 2013 r.

in #polish7 years ago (edited)

Zaczęło się w 2012 roku

Interesuję się informatyką i wszelkie nowinki w tym temacie zawsze mnie ciekawiły.
Dodatkowo mam również wiedzę i doświadczenie w temacie finansów.

Gdy tylko usłyszałem o Bitcoinie od razu się nim zainteresowałem. Nie chodziło o spekulację i wzrost kursu a o technologię. Było to pod koniec 2012 r. czyli w czasach gdzie można było jeszcze kopać Bitcoina na zwykłym PC.

​Jakoś specjalnie nie kupowałem BTC na giełdach – raczej go kopałem na komputerze oraz kolekcjonowałem z różnych stron, które dawały go za darmo. Czasem na stronie www.satoshi.pl były rozdawane BTC.

Pamiętam też ten wywiad:


Po kilku miesiącach uzbierałem trochę Bitcoinów i można powiedzieć, że o nich zapomniałem na jakiś czas.

Gdy kurs zaczął dynamicznie rosnąć postanowiłem wrócić do tematu i sprawdzić ile warte są moje małe oszczędności.

Okazało się, że ich wartość wzrosła 10 krotnie. WOW pomyślałem - niesamowite!

Zacząłem więc szukać co mógłbym kupić za swoje BTC.

Moje pierwsze zakupy za Bitcoiny w 2013 r.


Tak się złożyło, że jedna z firm mająca serwis z domenami w Polsce zaczęła przyjmować BTC za swoje usługi. Możliwe, że byli oni jednymi z pierwszych w naszym kraju.

Wykonałem więc swoje pierwsze zakupy za BTC opłacając u nich utrzymanie domeny. Było to pod koniec listopada 2013 r.

​Od tamtej pory mam styczność z Bitcoinami - raz częściej, raz rzadziej ale do dziś :-)

Co dalej?

W kolejnej części opiszę jeden z błędów jaki popełniłem rezygnując w pewnym momencie z Bitcoina.

​Wspomnę też o moim księgowym, co się zdziwił jak mu przekazałem dokumenty aby rozliczył Bitcoina :-)

Sort:  

Ok, czyli krótkie artykuły się nie sprawdzają...
W takim razie będę pisał dłuższe.

No co tak krótko dziś ile każesz czekać na ciąg dalszy.
Ps. To na dzień dzisiejszy ile Cię kosztowała domena?

może i krótko, ale pogratulować @openart szybkiego wejścia w rynek btc ;)

Dziś nie pisałem referatów jak poprzednio recenzję książki ;-)
W tym tygodniu jeszcze napiszę kolejną część.

Ps. To na dzień dzisiejszy ile Cię kosztowała domena?

Oj dziś to miał bym 6 takich domen jak bym trzymał BTC :-)

To czekam na następny post

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94