[#Komunikat] O czym będę pisał i dlaczego warto dodać mnie do obserwowanych? @openart

in #polish7 years ago (edited)

Witaj! :-)

Jeśli jeszcze mnie nie znasz (Jacek Kołodziejczak @openart) to zapraszam TUTAJ do wpisu w którym się przedstawiam.

Jako, że mam trochę ciekawej wiedzy i swoich doświadczeń do przekazania to proponuję podział moich artykułów na poniższe kategorie oznaczone hashtagami.

W ten sposób osoby zainteresowane tylko daną kategorią od razu będą wiedziały czy artykuł je zainteresuje pomijając te z innych kategorii.

 "FLAGA-PL.jpg"

Proponowane Kategorie Moich Artykułów z opisem:

# Inwestowanie

Na ten temat mam do napisania chyba najwięcej z wszystkich kategorii.

O czym będę tutaj pisał:

  • jak zaczynałem i jakie błędy popełniałem,
  • jakie szkolenia i kursy ukończyłem (co polecam a co odradzam),
  • jak i gdzie inwestuję,
  • jakie strony i narzędzia polecam,
  • podzielę się swoimi przemyśleniami,
  • i wiele więcej!

# Kryptowaluty

W tej kategorii opowiem o swoich początkach w 2012 r. oraz jak ewoluowało moje podejście do kryptowalut. Będzie trochę o arbitrażu, SWAPach, ciekawych wg mnie projektach. NIE będzie tu natomiast typowych porad inwestycyjnych, analiz wykresów czy informacji kiedy kupić jakiego Coina – to nie u mnie! :-)

# Książki

Postaram się podzielić swoją opinią na temat przeczytanych przeze mnie książek. W styczniu 2016 roku miałem cel noworoczny aby przeczytać 52 książki czyli jedną na tydzień. Udało mi się w 50% wypełnić plan.

# Biznes

Jako, że prowadzę firmę skupię się tutaj na tematach typowo związanych z działalnością gospodarczą i biznesem. Przykładowe tematy: klienci, promocja firmy, budżet, narzędzia, współpraca itp.

# Grafika

W tym dziale będę zamieszczał artykuły na temat branży w jakiej działam czyli projektowanie stron www i grafika.

# Życie

Pojawią się tu ciekawe treści dotyczące naszego codziennego życia, pracy i tematów z samorozwoju. Postaram się też zamieścić jakieś zdjęcia z podróży lub ciekawych wydarzeń.

# Religia

Zastanawiałem się nad tym czy dzielić się publicznie swoimi rozważaniami i informacjami na ten temat i podjąłem decyzję, że TAK. W końcu będzie wyraźnie zaznaczone hashtagiem, że dany artykuł jest z kategorii Religii i Wiary więc kto chce to sobie kliknie i poczyta. Oczywiście zachęcam chociaż sprawdzić co ja tam będę pisał i czym się dzielił – tak z ciekawości ;-)

# Komunikat

Tu będę zamieszczał różne ogłoszenia i komunikaty jak niniejszy artykuł. Jeśli nie chcesz czegoś przegapić lepiej czytać wiadomości z tej Kategorii :-)

# Ciekawostki

Wiadomo – informacje gdzie indziej nie sklasyfikowane :-)

Teraz już wiesz o czym będę pisał. I nie zapomnij proszę daj znać co myślisz o takim podziale na kategorie.

Jeśli znalazłeś tu interesujące Cię tematy to zachęcam aby dodać mnie do obserwowanych Jacek Kolodziejczak @openart ;-) Zachęcam też do zostawienia UpVota.

Pozdrawiam! Jacek K @openart

Email: info [małpka] jacekkolodziejczak.com

Steemit | Facebook | LinkedIn | Twitter

Sort:  

Na pewno będę zaglądał:) Sam zastanawiam się jak poukładać swoje tematy. Kategorie- jak najbardziej dla każdego coś znaczącego. Jedno co bym odrzucił to (Religia), to bym zostawił dla siebie ze względów, że można uniknąć w przyszłości podziały między odbiorcami, a to może wzbudzić konflikt racji. To samo z Polityką. Ja dopiero zaczynam więc cała tematyka dla mnie oprócz jednej, w której nie mam zamiaru się udzielać.

Dzięki za odpowiedź i rady! :-)
Polityki właśnie dla tego nie dałem ze względu na mega gorący temat ;-D
Co do Religii to tak jak napisałem w artykule - zastanawiałem się czy ją dać i po przemyśleniach stwierdziłem, że będzie u mnie na profilu.
Uważam, że brakuje dziś nowoczesnych form Ewangelizacji (szczególnie dla młodych ludzi) choć jest coraz lepiej.
Zobaczę też jaki będzie odbiór i w jaką stronę to pójdzie. Zaznaczyłem w artykule, że kto nie chce niech nie czyta - nie ma obowiązku udzielania się ;-)
Skorzystają Ci co chcą poznać ciekawe linki czy video, czasem nawet może odważę się na własne przemyślenia.
Jeśli chociaż jednej osobie miałoby cokolwiek pomóc z działu Religia to myślę, że to będzie wystarczający powód dla istnienia tej kategorii :-)

Dla każdego coś się znajdzie.A o religii to bym podyskutował,ostatnio wstawiłem post czy Judasz był zdrajcą czy narzędziem w w Bożym planie.Co Ty o tym myślisz.Czekam na jakiś post

Dzięki za pytanie! Odpisałem Tobie pod Twoim postem w komentarzu czyli tutaj. No i w takim razie zapraszam do śledzenia moich artykułów w dziale #Religia :-)

Czekam też na post o kryptowalutach wiem że nie będą to porady inwestycyjne,ale jak będziesz miał jakieś monety na które warto postawić dawaj je popatrzymy

To jest takie inne spojrzenie

Pamiętaj o tagu polish i na pewno wiele osób to przeczyta.

dzięki :-) oczywiście pamiętałem :-)

Warto ogólnie jak pisać tagować w polish. Ja nie zaglądam co prawda na swoją listę followersów (już nie xd), bo jadę cały polish

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62924.41
ETH 2436.05
USDT 1.00
SBD 2.52