Token personalny vs ether delta - Błąd który blokuje moje tokeny

in #polish6 years ago (edited)

etherdelta.png

Jakiś czas temu szukałem skutecznego oraz sprawnego sposobu na stworzenie personalnego tokenu.

Bo wielu godzinach analiz, wybrałem dwie metody, z których po kolejnych godzinach prób i błędów (wbrew pozorom, niezauważenie zmiany wielkości jednej litery potrafi zabrać dodatkowy czas pracy) najskuteczniejszą była ta za pomocą metamask.

Token stworzyłem po znalezieniu najlepszej jak dla mnie, video instrukcji na youtube(szkoda że nie ma tego filmu na Dtube :( )

Jednakże dzisiaj posiadając personalne tokeny CPTXX mam problem, nie mogę ich wprowadzić na giełdę ether delta

1 Posiadam już zdeponowane tokeny na portfel ether delta smart contract. Po określeniu ilości oraz cenie sprzedaży wyskakuje okno metamask z prośbą o podpisanie (sign), które zatwierdzam.

ico1.jpg

2 Po tym wyskakuje mi po prawej lewej stronie okienko informacyjnie o procesowaniu

ico2.jpg

Jednakże w kolumnach funds, order traders nie ma żadnych zmian, a moje tokent z portfela smart contract ether delta nie znikneły

ico3.jpg

ico4.jpg

4 Z tego co uzyskałem, wyprowadzenie personal tokenów z ether delta wallet smart cotract na sprzedaż nie wymaga żadnych etherów, zatem moje tokeny powinny trafić do sprzedaży

Jednakże tak nie jest i nie wiem co z tym zrobić... Może wystarczy przelać eth na wallet, jednakże konkretne źródła zaprzeczają takiej potrzebie i błąd może być w czymś innym. Pragnę wspomnieć iż korzystam z mainnetu na metamask.

Pomyślałem o innej giełdzie zdecentralizowanej, niestety mimo iż siedzę rok w krypto, nigdy ich nie używałem, i linki do nich są mocno zaszyte ;]

Sort:  

somebody help ;] ?

a ja mam pytanie depozyt robiłeś z potfela ? czy ze smartcontraktu ? bo ja chyba utknąłem etap wcześniej niż Ty

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64400.67
ETH 3506.16
USDT 1.00
SBD 2.53