You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Meetup w Krakowie! Ogłaszam stworzenie funduszu wsparcia, mającego na celu pomoc w pokryciu kosztów podróży na SteemMeetup w Krakowie :)

in #polish6 years ago

Cieszę się, że mogłem pomóc!
Mam nadzieję, że wszystko wypali jakbyśmy tego chcieli i pomimo terminu wszyscy się spotkamy. Ja, postaram się być na 100% - warto zobaczyć, że steem to nie paczka 'anonimusów' i spotkać się bez steemowego pośrednika.

Sort:  

Cieszę się, że mogłem pomóc!

ja tym bardziej! :)

Ja, postaram się być na 100%

już Cię dopisuje wyżej na liste - dla widoczności. Tak tylko przypomnę, że i tak należy się zarejestrować na https://www.meetup.com/Crypto-Cracow/events/246551981/

warto zobaczyć, że steem to nie paczka 'anonimusów' i spotkać się bez steemowego pośrednika.

nie, żebym się czepiał... ale pierwszym krokiem do burzenia takiego wrażenia może być np... ustawienie sobie avatara w profilu :) - https://steemit.com/@olo2552/settings :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69123.03
ETH 3739.29
USDT 1.00
SBD 3.69