You are viewing a single comment's thread from:

RE: Patologia social media

in #polish6 years ago

Od dawna się zabierałem do napisania bardzo podobnego artykułu, ale nigdy nie miałem czasu, żeby to zrobić i chyba dobrze, bo sam nie zrobiłbym tego lepiej. Mimo paru małych, nierażących błędów, które zdarzają się każdemu - merytorycznie na prawdę na wysokim poziomie. Ciekawe wnioski, szczególnie odnośnie edukacji i roli rodzica w wychowaniu dziecka. O tym drugim może warto zrobić kolejny artykuł? :)
Wypowiem się jeszcze za siebie, bo sam tą patologię oglądam (i niestety tym samym) napędzam. Komputera przez ostatni rok używam naprawdę sporo, jednak w dużej większości czasu to jest praca i nauka. Ciężkie treściowo materiały, które zajmują mi bardzo długi czas do przebrnięcia są na prawdę męczące. I w żeby się 'zresetować', 'odmóżdżyć' ta patologia jest naprawdę OK. Uniwersum 'Szkolnej 17', czytaj Kononowicz i spółka to dla mnie świetny reset. Po długim czasie spędzonym na jakiejś kompletnie abstrakcyjnej dziedzinie kilka odcinków o tym, że ktoś się z kimś pokłócił, albo ugotował bigos jest po prostu zbawieniem. Jak to mówią - każdy ma swoje coś. Jedni spacerują, inni łowią ryby, ja oglądam patologię na YT.
Ale niepokojącym jest, że ludzie takie rzeczy biorą na poważnie, biorą z nich przykład, nie weryfikują tego, że takie zachowanie tak na prawdę jest tak wykolejone społecznie, że zahacza o reżyserowany film fabularny, mierząc to miarą wydarzeń realnych to jest po prostu chore. I szczerze mówią, ja często zapominam, że gdzieś tam w Polsce taki rafatus na prawdę istnieje i to wszystko dzieje się na prawdę. Albo po prostu nie chcę w to wierzyć...
Tak czy inaczej- świetny artykuł, masz ode mnie follow i czekam na więcej twoich materiałów!

Sort:  

Wielkie dzięki za komentarz i całą resztę. Mam nadzieję, że nie rozczaruję i nie zniechęcę, bo czasem lubię poruszać się po granicy poprawności ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68636.49
ETH 3719.81
USDT 1.00
SBD 3.75