You are viewing a single comment's thread from:

RE: Model arbitrażu z zastosowaniem dźwigni finansowej

in #polish6 years ago

Arbitraż BTC, jest dość ryzykowny. Zbyt długi czas transferu środków między giełdami. Teoretycznie, transfer BTC trwa ok. 20 min. Praktycznie, jest to zależne od giełdy, często czekałem na BTC powyżej 16h.

Dżwignia, nie jest zła. Ale raczej przy małej dźwigni, warto "postawić" większą kwotę, niż 0.1 BTC, ze względy na opłatę dla górników, itp....

Sort:  

Dzięki za komentarz!

Arbitraż BTC, jest dość ryzykowny.

Cały mój post sprowadza się do tego, żeby przedstawić w jaki sposób zminimalizować ryzyko stosowania arbitrażu i jednocześnie w ogóle go umożliwić.

Zbyt długi czas transferu środków między giełdami. Teoretycznie, transfer BTC trwa ok. 20 min. Praktycznie, jest to zależne od giełdy, często czekałem na BTC powyżej 16h.

Między innymi ten problem starałem się rozwiązać.

Dźwignia, nie jest zła. Ale raczej przy małej dźwigni, warto "postawić" większą kwotę, niż 0.1 BTC, ze względy na opłatę dla górników, itp....

Istotą wpisu było użycie dźwigni jako narzędzia pozwalającego przeprowadzić arbitraż w sposób efektywny, przy jednoczesnej minimalizacji ryzyka.
W przedstawionym przeze mnie podejściu nie stosuje się dźwigni w celu spekulacyjnym.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54