Twoje kryptowaluty są bezpieczniejsze niż Twoje pieniądze w banku, przynajmniej bardziej niż w moim banku - ING

in #polish7 years ago (edited)

Życie potrafi być zabawne :) Jak pewnie pamiętacie, dwa dni temu stronę Steemit.com dosięgnął atak DDoS, co spowodowało, że strona była niedostępna.

Mam nadzieje, że czytaliście mój artykuł na ten temat, a mianowicie:

  • Dlaczego niedziałający Steemit nie jest problemem oraz dlaczego fundusze użytkowników nie są zagrożone, nawet jak steemit.com padnie / /polish/@noisy2/dlaczego-niedzialajacy-steemit-nie-jest-problemem-oraz-dlaczego-fundusze-uzytkownikow-nie-sa-zagrozone-nawet-jak-steemit-com

W artykule tym, tłumaczyłem rolę różnych interfejsów sieci Steem, takich jak Steemit, Busy, eSteem, Steemiz, itd.

By lepiej to zobrazować, na tapetę wziąłem akurat system banku ING - jego nowego i starego interfejsu dostępnego jednocześnie. Sądziłem, że to będzie dobry przykład - jednak nie sądziłem, że będzie on aż tak dobry!

Awaria w ING! Oddajcie mi moje pieniądze!

Dzisiaj ING postanowił zgotować taką ową niespodziankę dla swoich użytkowników. Zgadnijcie kto dzięki ING zalega dzisiaj z płatnościami za 3 faktury?

Selection_316.png

Pan poniżej informacji o awarii się uśmiecha , mi jednak tak do śmiechu nie jest. Dużo bym dzisiaj dał, za możliwość dostępu do starego interfejsu, albo nawet takiego z konsoli, przecież powinienem mieć dostęp do swoich pieniędzy! Wybaczcie mi moją roszczeniowość :(

Wymagania klienta XXI. wieku

Jeszcze 15 lat temu stałe łącze było dla niektórych luksusem. Dzisiaj nasze oczekiwania radykalnie się zmieniły. Cóż... często to nie jest kwestia tylko naszego widzimisie, lecz nie rzadko obowiązków, jakich nie jesteśmy w stanie wykonać bez technologii do których przywykliśmy... stąd pewnie takie wersje piramidy Maslowa:

Adopcja kryptowalut i nowoczesne standardy

Przy okazji tego wszystkiego, przypomniał mi się jeden bardzo fajny filmik Andreas Antonopoulosa, w którym to mówił, co tak naprawdę staje się standardem dla młodego pokolenia i jak z tym będą konkurować banki.

Sort:  

"Dużo bym dzisiaj dał, za możliwość dostępu do starego interfejsu, albo nawet takiego z konsoli, przecież powinienem mieć dostęp do swoich pieniędzy!" I tu leży pies pogrzebany. Moje pieniądze to moje pieniądze.

mBank też ma swoje jazdy, tylko że im non stop jakieś dane wyciekają.
Np. do Gemiusa, i nie tylko.

A możesz podać inne przykłady oprócz tego Gemiusa? Były chyba jeszcze bodajże emaile użytkowników na forum, ale były jeszcze jakieś inne?

Pytam serio, staram się obserwować te wpadki i gdzieś w głowie układam swój osobisty ranking, dlatego pytam.

Zgadnijcie kto dzięki ING zalega dzisiaj z płatnościami za 3 faktury?

Hmm... to może warto spróbować zapłacić za faktury płacąc np. w BTC? ;-)

Nie chcę reklamować konkretnej firmy czy giełdy ale jest kilka w Polsce oferujące usługi typu opłać rachunki za BTC.

Oczywiście jest prowizja więc wszystko zależy jak bardzo musieliśmy dziś wysłać przelew. Był by też problem jeśli Ci operatorzy również używają ING ;-) Przelew też prawdopodobnie wyszedłby od nich dopiero jutro...

A Idea bank to dopiero ma .... na to wychodzi że każdy z banków ma swoje kaprysy :P

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72