You are viewing a single comment's thread from:

RE: O tym w jaki sposób Wise mogłoby się zainspirować projektem sp-group - czyli o tym jak zwiększyć wartość swojego głosu nawet kilkadziesiąt razy.

in #polish6 years ago

Mógłbyś odnieść się jeszcze do mojego pomysłu, opisanego w tym artykule? Bardzo mi zależy, by poznać zdanie społeczności.

Sort:  

Poniżej napisałem chwilę potem. po prostu komentarz do ferviego był krótszy więc zacząłem od niego ;)

mój komentarz odnosi się do komentarza @fervi'ego :)

Pomysł dobry, ale najpierw musi być zrealizowany :D Pomysł dobry jak ktoś faktycznie okazjonalnie rozdysponowuje swój głos, ale sam zgłosiłem podejrzenie błędu do wise ... :D Warto tym się zająć

Pomysł dobry, ale najpierw musi być zrealizowany :D

Bynajmniej ;)

Nie po to zbankrutowałem już raz swoją firmę, bym drugi raz popełniał ten sam błąd ;)

Tworzenie właściwego produktu, to często jeden z ostatnich etapów udanego projektu w fazie testowej. Lepiej najpierw się zastanowić, czy warto marnować zasoby na tworzenie czegoś, co z góry może być skazane na porażkę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43