@noisy w gościach u Biznesmena, YouTubera z 100K subów na koncie. Część pierwsza. Nie ostatnia?

in #polish7 years ago

Jakoś tak wyszło, że miałem ostatnio okazję rozmawiać na Facebooku z Karolem - właścicielem YouTube'owego kanału Biznesmen. Od słowa do słowa, jako że Karol jest Twórcą, który w dodatku interesuje się kryptowalutami... wspomniałem mu o Steemit (plotki głoszą, że podobno ktoś w tym roku przeprowadził ze mną rozmowę, która na temat Steemit nie zeszła. Dowodów jednak brak).

Tak czy inaczej, Karol się zainteresował. Plan był nawet taki, by nakręcić wspólnie odcinek, który byłby w całości poświęcony Steem i Steemit. Biorąc jednak pod uwagę dość młodą i sporą widownie Karola, postanowiliśmy najpierw nagrać coś bardziej ogólnego.

Nagraliśmy za jednym razem trochę więcej materiału na temat blockchain, bitcoina, kryptowalut... więc jeżeli odbiór publiczności będzie dobry, nie wykluczone, że na owym kanale pojawią się kolejne filmy z moją osobą.

Kim jest Karol i kto jest "typowym odbiorcą" kanału Biznesmen?

Śmiało mogę powiedzieć, że Karol o dzisiejszej młodzieży wie prawdopodobnie dużo więcej niż ja :) Stworzenie jakiegokolwiek materiału dla "takiego targetu" od początku wydawało mi się sporym wyzwaniem. "Czy to na pewno dobry pomysł?" - pytałem nie tylko siebie, lecz także kilka osób na naszym czacie.

Z początku miałem obawę wysątpienia na kanale z nazwą, która w bezpośredni sposób nawiązuje do finansów. Jeżeli trochę mnie znasz, to wiesz, że publicznie staram się raczej unikać wszelkich rozmów o cenach, sposobach na zarobek, itd. Zawsze sam wolę skupiać się na technologii i potencjale z tym związanym.

Gdy jednak obejrzałem kilkadziesiąt filmów Karola z jego kanału (tzw. research :)), stwierdziłem jednak, że pomimo czasami lekko kontrowersyjnych tematów... mówi on w większości z sensem :) Jednocześnie, posiada on nie małą liczbę dość młodych odbiorców - więc stwierdziłem, że w sumie to nie głupi pomysł, by postarać się dotrzeć z rzetelnymi informacjami właśnie do ludzi młodych.

UWAGA: O ile potem się jakoś rozkręca, to gdy słucham początku w moim wykonaniu to trochę z zawstydzeniem zamykam oczy. Trochę to dziwnie wyszło, bowiem na początku zrozumiałem z kontekstu, że Karol bardziej potnie ten materiał... stąd m.in. przedstawiam się 2 razy :D No nic. Śmiesznie wyszło, ja się też nauczyłem,
by o takie rzeczy na przyszłość pytać (to się nazywa zdobywanie doświadczenia) :)

Film

Szczegóły, dla ciekawskich

Jeżeli o całej akcji nie słyszałeś, mam dla Ciebie kilka linków. To natomiast co powinno Ciebie zaciekawić, to... jaki bład popełniali Steemianie, których środki wtedy były zagrożone.

Faktem jest to, że Steem to nie jest zwykła strona. Z punktu widzenia bezpieczeństwa - bliżej jej do banku niż do Facebooka. To właśnie dlatego powinieneś poświęcić trochę czasu na zrozumienie w jaki sposób upewnić się, że używasz swojego konta bezpiecznie. Dla własnego bezpieczeństwa, zapoznaj się proszę z artykułami, które po tamtym wydarzeniu stworzyłem, by nieco uświadomić użytkowników jak działają pewne mechanizmy oraz jak ich używać:

  1. What is the difference between a password and a private key(s) on Steemit? How to make your account more secure, by using them correctly.
  2. Public and Private Keys - how they are used by Steem, making all of these possible?
  3. How to generate all Steem user's keys from master password, without a Steemit website, being OFFLINE
  4. How to set own password, which is not generated by Steemit

50% zarobków z tego wpisu, zostanie przekazane Karolowi :)

Sort:  

Próbowałem to oglądać, ale ten biznesmen był tak słaby i irytujący, że nie obejrzałem do końca... 100k subów?? na prawdę?

No i Biznesmen ukradł mi pomsysł..
Chcę rozpocząć serię wywiadów na moim kanale i m.in chciałem go zrobić z Tobą aby zareklamowac Steemit.

Filip, jest Cocacola i Pepsi - niby to samo a jednak... ;)
Zrób, zrób :)

O Steemit nie nagraliśmy jeszcze ani słowa. Chciałem najpierw zrobić rozeznanie w jego publiczności, zanim zaprosiłby tutaj wszystkich jego widzów.

Co do Twojego kanału, Moglibyśmy coś nakręcić :)

Jeszcze nie robiłem wywiadów i nie wiem jak się za to zabrać ale potencjalnie możemy przyciągnąć 20k ludzi zainteresowanych krypto na steemit.
Jak możesz to napisz do mnie na [email protected] (tam podam Ci mój prywatny email) aby możnabyło się jakoś dogadać

:D jak też na steemit jestem dzięki @philk, i wdzięczny jestem za to :D. @philk robi świetne materiały i uważam że wywiad z @noisy byłby bardzo wartościowym materiałem. Zobaczyłem wywiad Biznesmena z @noisy i uważam że był dobry, ale Biznesmen jak dla mnie troszkę chaotyczne ma te wypowiedzi.

Świetny pomysł. Dodam, że ja trafiłem na Steemit właśnie przez jeden z Twoich filmów na yt. :)

Również przez kanał @philk wpadłem.

Ze mną możesz ... ale bez kamery :D

Az taki brzydki jestes ? :P

A no :P Aczkolwiek też dbam o to, by moje zdjęcia nie chodziły po necie. Im mniej danych tym mniej patologii je ma (ostatnio były zawody internetowe w grze - i przegrana drużyna jedna zaczęła straszyć youtubera wyciągając informacje o nim)

Celebryta się z Ciebie robi. :) Dobra robota z promowaniu Steemit.

W tym nagraniu nie padło nawet słowo "Steem" czy "Steemit". Trochę nie taki był cel tego video :)

Moim zdaniem to, że 100k subskrypcji to nie wszystko. Kanał typowo pod gimbusów. Zastanawia mnie, dlaczego nie stworzysz własny kanał i stopniowo budować markę stemmit na kanale tylko na siłę wypromować przez kanały szukające rozgłosu. Nie chcę, żebyś odczuł tu krytykę, z mojej strony. Masz w tym ogromną wiedzę, a wydaje mi się, że Jesteś zaślepiony tym, co Masz na steemie.

Popatrz, są tu osoby i kanały YouTube, które wspominają o steemie nie raz i w dodatku mają doświadczenie- więc mogą dodać coś od siebie. Pojawiają się prawdziwi Blogerzy. Jest również część osób, która jest w grupach mająca powiązania z marketingu. Wspomniany kanał padł tematem u osób bardzo wysoko postawionych, którzy się dorobili na krypto, wierząc od samego początku.

Napisz solidnego posta, dlaczego warto zainwestować w steemit i jakiej postaci się zwróci. Lepiej posta, bo ludzie sobie zapiszą i będą wracać do przypomnienia... A post będzie można reklamować...

Chcesz zrobić kampanie, to zacznij od swojego podwórka i nie oczekuj w 5 minut rezultatu.

tylko na siłę wypromować przez kanały szukające rozgłosu.

Tylko, że ja tutaj nie robiłem nic na siłę. Dostałem propozycje od kogoś innego, po prostu ją przyjąłem.

Napisz solidnego posta, dlaczego warto zainwestować w steemit

Po pierwsze... nie w Steemit, tylko ewentualnie w Steem. Po drugiej, nigdy takiego posta nie napiszę, nie nagram też takiego filmiku. Mogę mówić jakie zalety i wady ma Steem, ale nigdy nie będę starał się ukierunkowywać kogoś na wydawanie pieniędzy na coś, czego ja nie mogę mu zagwarantować.

i nie oczekuj w 5 minut rezultatu.

Gdybym oczekiwał rezultatu w 5 minut, to bym ze Steemit odszedł już ponad 10 000 razy ;)

Jesteś zaślepiony tym, co Masz na steemie.

Mógłbyś proszę rozwinąć co masz na myśli?

Jedna propozycja padła i nie zauważyłem @philk Masz jeszcze @kryptoraport . Jakieś materiały promocyjne i poleci.

Start Up robiłeś, co to miało być, i dlaczego nie wyszło?
Dobrze się was słuchało, czekam na następne filmy.

Pamiętaj na przyszłość, zawsze słuchaj się żony. One mają jakieś inne spojrzenie. Sam parę razy przez to przechodziłem jak myślałem że wymyśliłem coś super. To moja żona sprowadzała mnie na ziemię, wiem że ciężko przyznać sobie że to może nie wypalić.
Ps. To start i upadek już zaliczyłeś, teraz będzie łatwiej z następnym projektem.

Congratulations @noisy2! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Przydał by się konkretny materiał na temat steemit-wywiad itp

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67403.09
ETH 3246.95
USDT 1.00
SBD 2.65